لوگوی الف بورس
Search
Close this search box.

سمگا – گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی

سمگا – گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی

 

• معرفی شرکت

شرکت «گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران – سمگا» به‌عنوان نخستین هلدینگ تخصصی گردشگری، شرکت مادرتخصصی و بازوی اجرایی گروه مالی گردشگری در حوزه گردشگری و هتلداری است.

چشم‌انداز سمگا تا افق 1404، تبدیل شدن به نماد توسعه گردشگری در کشور و شناخته شدن به‌عنوان یکی از سه برند برتر گردشگری در منطقه است.

در این راستا، سمگا مأموریت خود را ارائه خدمات در بخش‌های مختلف زنجیره توسعه فعالیت‌های گردشگری تعریف کرده است؛ 12زنجیره‌ کاملی شامل شناسایی، بررسی و انتخاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری، ایجاد ساختار مشارکت، سرمایه‌گذاری، جلب مشارکت‌های سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی در فرصت‌های سرمایه‌گذاری شاخص گردشگری، مرمت و بازسازی بناهای تاریخی، برندینگ و بهره‌برداری و مدیریت این مجموعه‌ها.

این مجموعه خدمات در پروژه‌هایی مانند هتل‌ها، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، مجموعه‌های اقامتی و پذیرایی و مجتمع‌های توریستی و نیز فعالیت‌های خدماتی در این حوزه (شامل استارت‌آپ‌های حوزه گردشگری) ارائه می‌شود. این شرکت همچنین به‌عنوان یک هلدینگ سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی سمگا


• سود خالص و سود نقدی هر سهم

 

نمودار سود نقدی و سود خالص سمگا


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1399/04/25

سود خالص به ازای هر سهم: 492 ریال
سود نقدی تصویب شده: 49 ریال

 

[ttmgafixednotif]

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/4/24

سود خالص به ازای هر سهم: 659 ریال
سود نقدی تصویب شده: 66 ریال


 

موضوع فعالیت :  موضوع فعالیت اصلی این شرکت عبارت است از خرید، فروش و سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار شرکت‌های فعال در زمینه گردشگری با رعایت مقررات مصوب سازمان بورس و اوراق بهادار با هدف کسب انتفاع با قصد کنترل عملیات شرکت سرمایه‌پذیر به نحوی که بتواند حداقل یک عضو هیأت‌مدیره شرکت سرمایه‌پذیر را انتخاب و موضوع فعالیت هر یک از شرکت‌های سرمایه پذیر و توسعه و بسط زمینه‌های مختلف صنعت گردشگری باشد.


نشانی دفتر : تهران، بلوار آفریقا (نلسون ماندلا)، نبش خیابان سعیدی، پلاک 158، طبقه دوم


نشانی امور سهام : تهران، بلوار آفریقا (نلسون ماندلا)، نبش خیابان سعیدی، پلاک 158، طبقه دوم


تلفن امور سهام :  26293258 (021)


وب سایت :    www.semega.ir


سال مالی :    12/29

 

 

    لینک کوتاه: