کانال تلگرامی الف بورس

دسترسی آسان به اطلاعات با کانال های تلگرامی

 

در آموزش بورس و فراگیری آن پیش از هر چیزی دسترسی آسان و لحظه ای اخبار و اطلاعات بصورت آنلاین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در روند تحلیل تکنیکال ممکن است به یک باره یک تغییر کوچک یک انقلابی بر پا کند و با تغییرات زیادی در رشد سرمایه و روند بازار رو به رو گردد. ما در اینجا درصدد معرفی کانال تلگرامی الف بورس خواهیم بود.

چرا که با استفاده از کانال های تلگرامی می توان شاهد سرعت انتقال پیام، دسترسی آسان روی انواع وسیله های کاربردی همچون موبایل، تبلت، کامپیوتر و لب تاب بود، بنابراین کانال های تلگرامی در حیطه بورس هم اکنون رشد و رونق قابل توجهی به خود دیده اند.

معرفی کانال تلگرامی الف بورس

 

آدرس کانال تلگرامی الف بورس    t.me/abcBourse_ir

آدرس پیج اینستاگرام  الف بورس  instagram.com/abcbourse

 

در راستای معرفی کانال تلگرامی مرجع آموزش بورس به ویژه به افراد تازه وارد می بایست اذعان داشت که به طور کلی گروه ها و کانال های تلگرامی برای اهداف و اغراض متنوعی ساخته شده اند که در این بین بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران بازار بورس و سرمایه در این کانال ها عضو شده و به برنامه ریزی در جهت خرید و فروش بورس در بازه های زمانی مختلف می پردازند.

اما برای اینکه بتوانیم راهکار بهتری را در راستای معرفی کانال تلگرامی مرجع الف بورس به علاقه مندان در این حیطه بدهیم؛ به آن ها پیشنهاد می کنیم تنها با وارد کردن آیدی این کانال به آدرس @ abcbourse_ir می توان وارد کانال شد و از اطلاعات مفید آن نهایت بهره را برد.

معرفی کانال تلگرامی مرجع آموزش بورس

مزیت های معرفی کانال تلگرامی مرجع آموزش بورس

با معرفی کانال تلگرامی مرجع آموزش بورس می توان به امتیاز ها و کارکردهای قابل توجه زیر دسترسی یافت:

1- وجود دو آدمین فعال و قابل دسترس که همیشه و در هر زمانی آماده پاسخگویی و مشاوره به علاقه مندان بازار بورس و سرمایه هستند و با آموزش تحلیل تکنیکال و نیز آموزش تحلیل بنیادین در خدمت علاقه مندان به این حیطه کاری هستند.

2- بهره مندی از یک آدمین آقا و یک آدمین خانم برای پاسخگویی به تمامی علاقه مندان تا خانم هایی که علاقه مند به بازار بورس و سرمایه هستند با آدمین خانم بهتر و راحت تر ارتباط برقرار نمایند و آقایان نیز با آدمین آقا و هم جنس خود به مشاوره در بازار بورس روی آورند تا سرمایه بیشتری را بدست آورند.

3- پاسخگویی به تک تک سوالات بدون کوچکترین هزینه و صرف نمودن کمترین زمانی با یک مرجع مطمئن و کاردان

4- درخواست نمودن تمامی فایل های آموزشی در بازار بورس و سرمایه برای جا افتادن مطالب مربوط به بورس در ذهن

5- دسترسی راحت و لحظه ای به اطلاعات جامع در آموزش بورس

6- بهره مندی از اطلاعات بسیار مفید بورس با استفاده از تصاویر مرتبط با آن

7- فیلم های آموزشی بورس و استفاده از تجارب دیگران درج شده در کانال

بنابراین با معرفی کانال تلگرامی مرجع آموزش بورس که در این مختصر گنجانده شد، به همه علاقه مندان به بازار بورس از هر جنسیت و قوم و خویشی پیشنهاد می گردد به آیدی مربوط مراجعه نموده و از ورود به کانالهای غیر مفید و فیک جدا خودداری نموده تا با همراهی همدیگر پا به پای هم به نقطه اوج این بازار برسیم.

لینک کوتاه: