کپارس – کاشی پارس

کپارس – کاشی پارس

 

• معرفی شرکت

شرکت کاشی پارس که در دهه ۵۰ تأسیس گردید، یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها در تولید انواع پوشش‌های سرامیکی و پرسلانی لعاب‌دار در ایران به‌شمار می‌رود. محصولات شرکت با بهره‌گیری از به‌روزترین تکنولوژی دنیا تولید و توزیع می‌شوند.

کیفیت، نوآوری، تجربه و خدمت به مشتری چهار قطبی هستند که همواره نقش چشمگیری در پیشگام بودن ما ایفا کرده و جایگاه ما را در بازار کاشی و سرامیک متمایز نموده‌اند. نتیجه، محصولاتی است که با پژوهش و مهارت کم‌نظیر خلق شده و کیفیت برتر، طرح نو و قیمت رقابتی ویژگی بارز آن‌هاست. این موفقیت تابعی مستقیم از توانایی ما در درک نیاز مشتریان‌مان است؛ مشتریانی که خدمت به آن‌ها یک باور کلیدی در مجموعه ما به‌شمار می‌رود و همواره در تلاش جهت ارائه بهترین مشاوره فنی و طراحی به آن‌ها هستیم.

امروزه، شرکت کاشی پارس با حدود نیم‌قرن تجربه طیف وسیعی از راه‌حل‌های کاشی و سرامیک را در انواع سایزها، طرح‌ها، رنگ‌ها و سطوح فراروی مشتریان خود قرار می‌دهد. این کیفیت و کمیت محصولات، ما را قادر می‌سازد تا نیازهای طراحی و الزامات کارکردی هرگونه پروژه اداری، تجاری، مسکونی و صنعتی را در سراسر ایران و سایر نقاط جهان برآورده نماییم. ما با بیش از ۱۰۰ نماینده در سراسر کشور، قادر به پاسخگویی به مشتریان خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستیم.

 

• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی کپارس


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (کپارس)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص کپارس


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/04/16

سود خالص به ازای هر سهم: 1190 ریال
سود نقدی تصویب شده: 1180 ریال

 

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت : تولید انواع کاشی وسرامیک


نشانی دفتر : تهران، سید خندان، خیابان جلفا، میدان ارسباران، پلاک 19


نشانی امور سهام :  تهران، سید خندان، خیابان جلفا، میدان ارسباران، پلاک 19


تلفن امور سهام :  9-22883447 (021)


وب سایت :  www.pars-tile.com


سال مالی :    12/29

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

    لینک کوتاه: