ولیز – لیزینگ ایران

ولیز – لیزینگ ایران

 

• معرفی شرکت

شرکت لیزینگ ایران بعنوان بنیانگذار صنعت لیزینگ در ایران در تاریخ ۲۱ تیر ماه سال ۱۳۵۴ به صورت سهامی خاص تاسیس شده و تحت شماره ۲۲۳۳۴ مورخ ۲۱ تیر ماه ۱۳۵۴ در اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی تهران به ثبت رسیده و در تاریخ ۱۳۵۴/۱۲/۳۰ با عقد اولین قرارداد اجاره عملاً فعالیت خود را آغاز نمود .

فعالیت شرکت در حال حاضر اعطای تسهیلات اجاره بشرط تملیک برای انواع خودروهای سواری ، خودروهای کار ، سبک و سنگین ، ماشین آلات سنگین راهسازی ، معدنی و صنعتی ، ماشین آلات تولیدی و خدماتی ، دستگاهها و تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی ، ساختمان و غیره می باشد .

مـوضـوع فـعالـیت طـبق مـاده ۱۲ اسـاسنـامه بـه شـرح زیـر مـی بـاشـد :
موضوعات اصلی خرید انواع کالا و اموال منقول و غیر منقول (مطابق بند الف ، ب و ج ماده ۵ دستورالعمل تاسیس ، فعالیت و نظارت بر شرکتهای لیزینگ مصوب ۱۳۸۶/۴/۱۶ شورای پول و اعتبار ) و واگذاری آنها به متقاضیان در قالب عقود اجاره و یا فروش اقساطی .

موضوعات فرعی خرید و فروش انواع اوراق بهادار به منظور مدیریت نقدینگی در چهارچوب قوانین و مقررات و دستورالعملهای ذیربط . شرکت مجاز نیست سهام بانک و یا موسسه اعتباری را که بی واسطه و یا با واسطه سهامدار شرکت محسوب می شود خریداری نماید .

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی ولیز


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (ولیز)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص ولیز


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/03/29

زیان خالص به ازای هر سهم: 283 ریال
سود نقدی تصویب شده: صفر ریال

 

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت :  لیزینگ خودرو های سبک و سنگین ماشین آلات صنعتی و کشاورزی مسکن و ساختمان غیر تجاری انواع جرثقیل و لیفتراک تجهیزات و ماشین آلات تولیدی و خدماتی تجهیزات پزشکی


نشانی دفتر :   تهران ، گاندی ،‌ خیابان دوازدهم ،‌ پلاک 5


نشانی امور سهام : تهران ، گاندی ،‌ خیابان دوازدهم ،‌ پلاک 5


تلفن امور سهام :   (داخلی 201)  8659 (021)  


وب سایت :   www.leasingiran.ir


سال مالی :    12/29

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

    لینک کوتاه: