رفاه – فروشگاه های زنجیره ای رفاه

رفاه – فروشگاه های زنجیره ای رفاه

 

• معرفی شرکت

فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۷۴ با هدف تهیه و تامین کالاهای اساسی خانواده‌های ایرانی و توزیع آن در تمام مناطق کشور تاسیس و ثبت شد.

همواره رسالت اصلی این فروشگاه تامین مایحتاج و کالای مورد نیاز مردم، با بالاترین کیفیت و در عین حال نازلترین قیمت بوده است. با توجه به تنوع بالا در سلیقه و نیاز مشتریان، عمده توجه این سازمان بر محوریت عرضه کالا با حفظ موجودی و پایداری تعداد محصولات در تمام سطوح فروش است. همچنین در فروشگاه رفاه به عنوان یک خرده‌فروشی موفق، قیمت‌گذاری مناسب و تخفیف‌های واقعی به عنوان اصلی مهم در منشور اخلاقی مطرح بوده و تمام وقوانین با توجه به این امر تدوین و اجرایی می‌شود.

در این سازمان ساختار توزیع و ارسال کالا به نحوی شکل گرفته است که کالا در دورترین مناطق کشور در کمترین بازه زمانی قابل دسترسی و تهیه باشد. در این راستا تلاش شده تا از یک سو با حذف واسطه‌ از افزایش قیمت کاذب اقلام مصرفی جلوگیری شود و از سمت دیگر، با تاسیس فروشگاه‌های متعدد در تمام شهرهای بزرگ و بیشتر شهرهای کوچک از تاثیر هزینه حمل در قیمت کالا ممانعت به عمل آید تا حقوق مشتری مداری به شکل کامل و جامعی برقرار شود.

 


• نمودار قیمتی:

 

نمودار قیمتی رفاه


• سود خالص و سود نقدی هر سهم

 

نمودار سود نقدی و سود خالص رفاه


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1397/11/30

سود خالص به ازای هر سهم: 750 ریال
سود نقدی تصویب شده: 600 ریال

 

زمانبندی پرداخت سود دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۶/۱۲/۲۹

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت :    تحقیق ، طراحی و تولید تجهیزات مخابراتی و رایانه ای و سیستم های الکترونیکی و الکتریکی ، اجرای پروژه های نصب ، راه اندازی ، نگهداری و پشتیبانی فنی شبکه ها و تجهیزات مخابراتی و طراحی و تولید صنایع فلزی و انجام کلیه خدمات فنی و مهندسی در زمینه فعالیت شرکت


نشانی دفتر :   تهران ، خیابان طالقانی غربی ، خیابان شهید سرپرست ، پلاک ۱۹


نشانی امور سهام : تهران ، خیابان طالقانی غربی ، خیابان شهید سرپرست ، پلاک ۱۹


تلفن امور سهام :   ۶۶۴۱۳۳۵۸ ، ۶۶۴۱۳۰۲۷ ، ۶۶۴۱۲۰۲۷


وب سایت :   www.refah.ir


سال مالی :    07/30

 

 

    لینک کوتاه: