لوگوی الف بورس
Search
Close this search box.

ومشان – س. فنی و مهندسی مشانیر

ومشان – س. فنی و مهندسی مشانیر

 

• معرفی شرکت

مشانیر شرکتی است صد در صد خصوصی با قریب به نیم قرن تجربه و پرسنل توانمند، قادر به ارائه خدمات مرتبط با ایجاد زیرساخت های رشد و توسعه در حوزه های تأمین انرژی شامل انواع نیروگاه های برق آبی، سوخت فسیلی، CHP، انرژی های تجدیدپذیر و بهینه سازی و بهره برداری نیروگاه ها، انتقال و توزیع شامل خطوط انتقال نیرو، پست های فشار قوی و شبکه های توزیع، آب شامل سدها و سازه های هیدرولیک، منابع آبی، آب شیرین کن، تصفیه آب و فاضلاب، آبرسانی و پایدارسازی و بهینه سازی سازه های آبی، حمل و نقل شامل جاده و پل، ریلی، مترو، تونل و انتقال مشتقات نفت و گاز، ساختمان و معماری و محیط زیست می باشد.

شرکت مشانیر نیاز به جستجو برای منابع جدید تامین آب و انرژی را به منظور توسعه اقتصادی به عنوان یک اصل کلی پذیرفته است و آگاه است که در طراحی این منابع جدید باید حداقل تاثیرات منفی زیست محیطی را مد نظر قرار داد. مشانیر تلاش می کند با همگون سازی زیر ساخت های محیط زیست و روساخت های مصنوع دست بشر بهترین راه حل ها را از نظر فنی، اکولوژیکی و اقتصادی ارائه کند. راه حل هایی که با تقاضاهای امروز بشر و خواسته های فردی او تطابق دارند.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی ومشان


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (ومشان)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص ومشان


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/05/30

سود خالص به ازای هر سهم: 212 ریال
سود نقدی تصویب شده: 100 ریال

 

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت :  انجام دادن مطالعات و بررسیهای اقتصادی، فنی،مالی،مدیریتی و نظارت و پی گیری اجرای طرحهای سرمایه گذاری در بخشهای اقتصادی، ایجاد شرکتها و موسسه های مطالعاتی و اجرایی در جهت تکمیل هدفهای شرکت.


نشانی دفتر : تهران، میدان ونک، خیابان شهید خدامی، روبروی هتل هما، کوچه شادی ۲، شماره یک


نشانی امور سهام : تهران، میدان ونک، خیابان شهید خدامی، روبروی هتل هما، کوچه شادی ۲، شماره یک


تلفن امور سهام :  84781587 (021)


وب سایت :    www.moshanir.co


سال مالی :    02/31

 

    لینک کوتاه: