ذوب – سهامی ذوب آهن اصفهان

ذوب – سهامی ذوب آهن اصفهان

 

• معرفی شرکت

ذوب‌آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترین تولید کننده محصولات طویل در خاورمیانه  است که با ظرفیت 3 میلیون و 600 هزارتن فولاد ، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌کند. کارخانه ذوب‌آهن اصفهان در سال 1350 به بهره برداری رسید.

این کارخانه که در جنوب غربی استان اصفهان قرار دارد ، نقش مهمی در شکل گیری دیگر صنایع فولادی ایران ایفا نمود و به همین دلیل ، لقب مادر صنعت فولاد کشور را دارد .

محصولات کارخانجات این شرکت به بیش از ۲۳ کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی صادر می‌شود و در بازار داخل این محصولات در پروژه‌های بزرگی همچون برج میلاد تهران، نیروگاه هسته‌ای بوشهر، سدهای بزرگ و مترو مورد استفاده قرار گرفته ضمن اینکه ریل های تولیدی این شرکت به زودی در توسعه خطوط راه آهن ایران مورد استفاده قرار می گیرد .

 


• نمودار قیمتی:

 

نمودار قیمتی ذوب


• سود خالص و سود نقدی هر سهم

 

نموار سود نقدی و سود خالص ذوب


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/4/17

سود خالص به ازای هر سهم: 121 ریال
سود نقدی تصویب شده: صفر ریال

 

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت :  انجام عملیات ذوب وریخته گری ونوردفلزات آهنی وفولادهای آلیاژی، جهت تولید انواع مقاطع هندسی استانداردو تولید ورق. . تهیه و تولید لوازم و قطعات یدکی مورد نیاز. . احداث و بهره برداری، توسعه ، تعمیر، نگهداری ، نوسازی و اداره کارخانه ها و تأسیسات و تجهیزات مربوطه و صنایع وابسته. . تولید و بازیابی محصولات فرعی حاصله از مراحل تولید.


نشانی کارخانه : اصفهان، انتهای اتوبان ذوب آهن، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان


نشانی امور سهام :  کیلومتر 45 جاده اصفهان – شهرکرد، کارخانه ذوب آهن اصفهان، ساختمان توحید، طبقه 6


تلفن امور سهام :  52573538 – 52573571  (031)


وب سایت :  www.esfahansteel.ir


سال مالی :    12/29

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

    لینک کوتاه: