ثاژن – سخت آژند

ثاژن – سخت آژند

تاریخچه

شرکت سخت آژند (سهامی عام) به شناسه ملی 10101620879 در تاریخ 3 دیماه 1374 تأسیس شد . تحت شماره 118507 در اداره ثبت شرکتها و مؤسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسید . در بیشتر از دو دهه فعالیت در زمینه املاک ، ساختمان فعالیت و سرمایه گذاری نمود . در حال حاضر سهام این شرکت در بازار پایه فرابورس برای سهامداران با نماد ثاژن قابل معامله می باشد.


فعالیت اصلی

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده 3 اساسنامه بطور خلاصه به شرح زیر می باشد:
الف) سرمایه گذاری و تأمین منابع مالی جهت خرید ، اجرا ، احداث ، بهره برداری و واگذاری انواع پروژه های سرمایه گذاری ساختمانی در داخل و خارج از کشور.
ب) مشارکت با بخش عمومی ، خصوصی و غیره در داخل یا خارج از کشور بصورت سرمایه گذاری مشترک یا سایر صور مشارکت مجاز به منظور اجرای فعالیت های موضوع بند (الف) فوق.
پ) اجرای پروژه های موضوع بند (الف) بصورت مدیریت پروژه و اجرای مستقل براساس قراردادهای مشخص.
ت) جلب و جذب منابع مالی از طریق بانکها و سایر مؤسسات مالی عمومی و خصوصی و آحاد مردم از طرق مختلف شامل اوراق سهام، اوراق قرضه و اوراق مشارکت و ایجاد مؤسسه های اعتباری و تأسیس شرکتهای سهامی عام و خاص و واگذاری سهام پروژه های تعریف شده و اعلام شده و بکارگیری سایر ابزارهای مالی.
ث) خرید و فروش ، واردات و صادرات ، اخذ یا اعطای نمایندگی داخل و خارج کشور مربوط به مواد ، مصالح ، ادوات و ابزار آلات ، ماشین آلات و سایر اقلام.


نشانی کارخانه :   تهران – بلوار نلسون ماندلا ( افریقا )، بن بست نور، پلاک ۶


نشانی امور سهام : تهران – بلوار نلسون ماندلا ( افریقا )، بن بست نور، پلاک ۶


تلفن امور سهام :   88191992 – 021


وب سایت :   http://sajand.ir

    لینک کوتاه: