زر – صندوق س.پشتوانه سکه طلای زر

زر – صندوق س.پشتوانه سکه طلای زر

 

• معرفی شرکت

صندوق سرمایه گذاری پشتوانه سکه طلای زرافشان امید ایرانیان در تاریخ 1396/08/17 با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار (سبا) به عنوان صندوق سرمایه گذاری موضوع بند ٢٠ ماده ١ قانون بازار اوراق بهادار مصوب آذر ماه سال ١٣٨۴ ، فعالیت خود را آغاز کرد. این صندوق با شماره 11530 نزد سبا به ثبت رسیده است.

عملکرد این صندوق بر اساس مفاد اساسنامه و امیدنامه و در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه است. فعالیت این صندوق تحت نظارت سبا انجام شده و متولی صندوق نیز به طور مستمر فعالیت آن را زیر نظر دارد. مدیریت دارایی های صندوق که عمدتاً شامل سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس می شود، توسط مدیر سرمایه گذاری صندوق صورت می گیرد. سرمایه گذاران در ازای سرمایه گذاری در این صندوق گواهی سرمایه گذاری دریافت می کنند.

هدف از تشکیل صندوق، جمع‌آوری سرمایه از سرمایه‌گذاران و تشکیل سبدی از دارایی‌ها و مدیریت این سبد است؛ با توجه به پذیرش ریسک موردقبول، تلاش می‌شود، بیشترین بازدهی ممکن نصیب سرمایه‌گذاران گردد. انباشته‌شدن سرمایه در صندوق، مزیت‌های متعددی نسبت به سرمایه‌گذاری انفرادی سرمایه‌گذاران دارد:

  • اولاً هزینه بکارگیری نیروهای متخصص، گردآوری و تحلیل اطلاعات و گزینش سبد بهینه اوراق بهادار بین همه سرمایه‌گذاران تقسیم می‌شود و سرانه هزینه هر سرمایه‌گذ‌ار کاهش می‌یابد.
  • ثانیاً، صندوق از جانب سرمایه‌گذاران، کلیه حقوق اجرایی مربوط به صندوق از قبیل دریافت سود سهام و کوپن اوراق بهادار را انجام می‌دهد و در نتیجه سرانه هزینه هر سرمایه‌گذ‌ار برای انجام سرمایه‌گذاری کاهش می‌یابد.
  • ثالثا،ً امکان سرمایه‌گذاری مناسب و متنوع‌تر دارایی‌ها فراهم شده و در نتیجه ریسک سرمایه‌گذ‌اری کاهش می‌یابد.

 


• نمودار قیمتی (زر) :

 

نمودار قیمتی زر


 

موضوع فعالیت :  صندوق سرمایه گذاری


نشانی کارخانه :   تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر، کوچه شکوه، پلاک 2


نشانی امور سهام : تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر، کوچه شکوه، پلاک 2


تلفن امور سهام :    88536880 (021)


وب سایت :   www.omidgoldfund.ir


سال مالی :    04/14

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

    لینک کوتاه: