روش های درآمدزایی در بورس

درآمدهای بورسی با ورود به بازار سرمایه

با ورود به بازار بورس و سرمایه می توان درآمدهای بورسی بسیار زیادی را کسب نمود. عمدتا برای بدست آوردن درآمدهای بورسی می بایست سه فاکتور مهم یعنی مهارت، تجربه و سرمایه را با هم همواره در نظر داشت. با داشتن یک سرمایه اولیه ولو اندک می توان وارد آوردگاه بورس شد و بعد از کسب تجربه با پشت سر نهادن آموزش تحلیل تکنیکال و نیز  آموزش تحلیل بنیادی خیلی زود می توانید به مهارت در بازار بورس برسید و بعد از یک مدتی با کوله باری از تجربه به فعالیت های خویش ادامه دهید و درآمدهای بورسی زیادی را به جیب بزنید.

آموزش تحلیل تکنیکال در راستای درآمدهای بورسی

با آموزش تحلیل تکنیکال و فراگرفتن نکات مربوط به این دوره های آموزشی از سری دوره های آموزش بورس می توان رویای شیرین دستیابی به سود ها و درآمدهای بورسی هنگفت را به واقعیت تبدیل نمود و با آموختن تکنیک های لازم در این زمینه به این نتیجه می توان رسید که اصولا هیچ چیزی سودآورتر از بورس نیست اگر این تکنیک ها را به خوبی بکار بست. در این کلاسهای آموزشی بارها و بارها تأکید می شود که گام نهادن در بازار بورس همواره با ریسک همراه است و باید تا حد امکان احتیاط نمود. هر چند که با آموزش تحلیل تکنیکال می توان تا حد زیادی این ریسک ها را کنترل نمود و آن ها را به حداقل رساند.

درآمدهای بورسی

سرمایه گذاری در بورس برای دستیابی به درآمدهای بورسی

برای دستیابی به درآمدهای بورسی با تکیه بر کلاس های آموزشی بورس و سرمایه می توان در این بازار پر تب و تاب دل را به دریا زد و دست به سرمایه گذاری زد. سرمایه گذاری در بورس با وجود کسب درآمدهای بورسی بسیار زیاد همواره با ریسک هم همراه بوده است. ولی با جسارت و دور راندن افکار مزاحم در ذهن خود می توان با سرمایه گذاری ماهانه در بازار بورس دست به یک سرمایه گذاری بلند مدت زد. چنانچه پول و سرمایه خود را به صورت مستقیم یا از طریق صندوق های سرمایه گذاری در بورس در واقع سرمایه گذاری نمایید، ارزش سرمایه گذاری شما در دوره های و بازه های زمانی کوتاه مدت ممکن است با نوساناتی همراه گردد. اما در بازه های زمانی طولانی مدت درآمدهای بورسی عاید شده شما به مراتب بالاتر خواهد رفت.

درآمدهای بورسی

درآمدهای بورسی تضمین شده نیستند

نکته ای که همواره می بایست در نظر داشت و در واقع به عنوان اولین و مهمترین نکته باید آن را آویزه گوش خود نمود، این مسئله حیاتی است که درآمدهای بورسی به مانند سود حاصل از بانک تضمین شده و ثابت نیستند. پس باید به ضرس قاطع اذعان داشت که مکانیزم سود کردن در بورس ناشی از تغییراتی در قیمت سهام شرکت هاست که این تغییرات بسته به شرایط مختلف متغیر است و نمی توان به طور حتم به آن ها تکیه کرد.


 

• فایل های مرتبط

درآمد رویایی (۵۷ صفحه)

 

 


• فایل های صوتی مرتبط

۱- بورس ، بازار ، ویژگی ها 

 

۲- داشتن اطلاعات لازمه سرمایه گذاری است 

 

۳- مزایای ورود به بازار سرمایه

 

۴- با چه میزان سرمایه وارد بورس شویم 

 

۵- تحلیل های بنیادی و تکنیکال

 

 

    لینک کوتاه: