رابرت ماینر بزرگترین تحلیلگر تکنیکال دنیا

اهمیت آموزش تحلیل تکنیکال در بورس

بسیاری از افراد که وارد حیطه بورس و سهام می شوند، در طی دوره های با آموزش تحلیل تکنیکال و آموزش تحلیل بنیادین می بایست آشنایی داشته باشند تا با روش های تحلیل رو به معاملات خود آورند. در غیر این صورت ممکن است با ضررهای جبران ناپذیری رو به رو گردند.

بنابراین آموزش تحلیل تکنیکال و بنیادین در فرآیند بورس بسیار مهم است. این روش ها سودآوری را بیشتر و ریسک پذیری را کمتر می کنند. با استفاده از آموزش تحلیل تکنیکال با روش رابرت ماینر می توان به این مهم دست یافت.

رابرت ماینر بزرگترین تحلیلگر تکنیکال دنیا

معرفی رابرت ماینر و سبک وی

رابرت ماینر شخصیتی نام آشنا در بورس دنیا به حساب می آید که بی تردید می توان او را یکی از بزرگترین تحلیل گران تکنیکال دنیا معرفی نمود. سبک رابرت ماینر یکی از سبک های فوق العاده قدرتمند و کارآمدی است که سالیان متوالی در آموزش تحلیل تکنیکال بر پایه حسب وی آموزش های لازم برای جویندگان این دانش دیده می شود.

الیوت به سبک رابرت ماینر

تحلیل الیوت بر حسب نظریه امواج الیوت یکی از پیچیده ترین و البته قوی ترین روش های تحلیل تکنیکال در فرآیند بورس می باشد. الیوت به سبک رابرت ماینر جزء پرطرفدارترین سبک های تکنیکال دنیا می باشد. این سبک بیشتر بر پایه استراتژی مناسب ورود و خروج و بهترین استفاده از موقعیت ها تمرکز نموده است تا اینکه بر پایه موج شماری پیچیده و کمتر کاربردی تمرکز نموده باشد.

باید گفت که سبک رابرت ماینر یک سبک معاملاتی است و سبک تحلیلی نمی باشد. بنابراین رابرت ماینر از سبک تحلیلی مخصوصی بهره نمی گیرد بلکه در انجام فرآیند معاملاتی خود با ترکیب مناسبی از ابزارهای موجودی استفاده می کند که برگرفته از اطلاعات و سبک تحلیلی دیگران است.

پس بنابراین برای پدید آوردن یک معامله موفق و کارآمد می بایست از هنر بهره مندی از الیوت تنها در راستای ورود و خروج موفق در معامله گری بهره جست. سبک رابرت ماینر بیشترین تمرکز خود را بر روی احتمال موفقیت بیشتر در ورود و خروج در فرآیند بورس و معاملات سهام به کار گرفته است.

رابرت ماینر

هدف از ایجاد سبک رابرت ماینر

پس از کش و قوس های فراوان در طی سالها تجربه و تجزیه و تحلیل در بازارهای بورس و معاملات سهام سرانجام روش و سبک رابرت ماینر روی کار آمد و امروزه در آموزش تحلیل تکنیکال این شیوه تدریس می شود که از مجموعه دروس مربوط به آموزش بورس می باشد.

هدف اولیه و پایه و اساس ارائه چنین آموزش هایی در نگاه اول از بین بردن و محو و زدودن خلأ ناشی از ضعف و بی تدبیری برخ از تحلیل گران در زمینه بکارگیری امواج الیوت در بازارهای مالی است که با دوره دیدن در آموزش تحلیل تکنیکال به سبک رابرت ماینر می توان این خلأ را پوشش داد. به طور کلی دوره آموزش تحلیل الیوت به سبک ماینر می تواند مورد استفاده در راستای تحلیل انواع بازارهای مالی نظیر بورس و سهام، کالا و ارز و … باشد.


 

• فایل های مرتبط

آموزش اندیکاتورهای ماینر (۵۳ صفحه)

دوره آموزشی الیوت به سبک رابرت ماینر (۷۶ صفحه)

الیوت ماینر (1) (6 صفحه)

الیوت ماینر (2) (4 صفحه)

الیوت ماینر (3) (6 صفحه)

الیوت ماینر (4) (6 صفحه)

الیوت ماینر (5) (8 صفحه)

الیوت ماینر (6) (10 صفحه)

الیوت ماینر (7) (7 صفحه)

الیوت ماینر (8) (7 صفحه)

الیوت ماینر (9) (9 صفحه)

  1. محسن گفته؛
    ۰۹:۲۱ ۱۳۹۸/۰۵/۰۱

    سلام و درود.میتونید بفرمایید که چگونه میشه سبک ماینر رو که برگرفته از تحلیل بازار فارکس هست رو در بورس تهران همسانسازی کرد؟؟چطور امکانش هست؟؟

    • ادمین سایت گفته؛
      ۱۵:۴۲ ۱۳۹۸/۰۵/۰۱

      مهم علم و سبک تحلیل هست که در بازارهای مختلف به کار گرقته میشه
      جدول ضرب و علم ریاضی یکیست اما ما در علوم مختلف ازش استفاده میکنیم

لینک کوتاه: