پشاهن – تولیدی پلاستیک شاهین

پشاهن – تولیدی پلاستیک شاهین

 

• معرفی شرکت

شرکت تولیدی پلاستیک شاهین در سال 1337 تاسیس شده و با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولید و حضور مستمر در بازارهای داخلی و خارجی با بهره گیری از مناسب ترین روش های ترکیب مواد و با استفاده از خطوط مختلف کوتینگ، کلندرینگ، لامینیتینگ و چاپ و همچنین داشتن نظارت مستمر کیفی در کلیه مراحل تولید،محصولات مرغوبی را ارائه مینماید. ماشین آلات، تجهیزات و همچنین فن آوری و تخصص کافی در زمینه های مختلف باعث شده است تا محصولات تولیدی را در رنگها و طرحهای مختلف، ارائه و تولید کنند.

این تولیدات محصولات چرم مصنوعی pu & pvc و هم چنین انواع کفپوش، جهت استفاده در داخل خودروهای سبک و سنگین، ورق های ژئوممبران (عایقهای رطوبتی) مورد استفاده در عایقکاری تونلها، کفپوش های ورزشی پشت فوم دار و انواع ورق های pvc نرم، شفاف و غیر شفاف و همچنین انواع ورق های نیمه خشک جهت تولید محصولات خانگی و صنعتی از قبیل روکشهای MDF را تولید می کنند.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی پشاهن


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (پشاهن)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص پشاهن


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1399/04/30

سود خالص به ازای هر سهم: 861 ریال
سود نقدی تصویب شده: 82 ریال

 

[ttmgafixednotif]

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/04/25

سود خالص به ازای هر سهم: 259 ریال
سود نقدی تصویب شده: صفر ریال


 

موضوع فعالیت :  موضوع اصلی : ساختن کلیه محصولات پلاستیکی از جملع ورقهای پلاستیک . مشمع . چرم مصنوعی . لینولئوم . فرش پلاستیکی ورومیزی موضوعات فرعی : 1-هرگونه فعالیت بازرگانی مرتبط با صنعت پلاستیک از جمله خرید و فروش فرآورده های شیمیائی و پلیمری . 2-مشارکت داخلی و خارجی در طرحهای مرتبط به صنعت پلاستیک 3- واردات هرگونه کالای مجاز در مقابل صادرات حسب مقررات جاری کشور


نشانی دفتر :    تهران، کیلومتر یک بزرگراه آیت الله سعیدی(جاده ساوه)، پلاک 469


نشانی امور سهام :    تهران، کیلومتر یک بزرگراه آیت الله سعیدی(جاده ساوه)، پلاک 469


تلفن امور سهام :  66225170  – 66249694 (021)


وب سایت :    www.shahinplastic.com


سال مالی :    12/29

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

    لینک کوتاه: