بیوگرافی وینسنت بولوره – Vincent BOLLORE تاجر و صنعتگر موفق فرانسوی

بیوگرافی وینسنت بولوره

بیوگرافی وینسنت بولوره

بیوگرافی وینسنت بولوره | وینسنت بولوره (Vincent BOLLORE) یک تاجر و صنعتگر فرانسوی است ، در حال حاضر مدیرعامل گروه بولوره و هاواس (گروه ارتباطی).

وی که در اول آوریل سال 1952 در بولون-بیلانکورت متولد شد ، موفق به اخذ مدرک حقوق در تجارت در دانشگاه نانتره شد.

وی در سال 1981 کار خود را در بانک روتشیلد آغاز کرد و پیش از آنکه مشاغل خانوادگی را تولید کند ، که کاغذ سیگار OCB را تولید می کرد ، در سال 1981 شروع به کار کرد. تولید کاغذ از طریق بخش های نفت ، مالی و سرمایه گذاری در سراسر جهان.

از طریق شرکت های مختلف ، گروه بولوره با کنترل بنادر ، راه آهن و مزارع نخل ، موفق به اشغال مکان غالب در غرب آفریقا شده است.

وینسنت بولوره بزرگترین ضربه خود را در سال 1991 به وجود آورد ، که بعدها به وی اجازه داد با خرید دلماس-ویلژوکس خود را به عنوان چهره مهمی در صنعت فرانسه تأسیس کند.

دهه 2000 با کسب 20٪ سرمایه هاواس در سال 2004 و 25٪ Aegis (شرکت خرید فضای تبلیغاتی انگلستان) آغاز علاقه وی به رسانه و ارتباطات را نشان داد . همچنین کانال تلویزیونی Direct 8 را راه اندازی می کند و روزنامه های مجانی را مستقیم و صبح به علاوه به همراه.

گروه وی کل سرمایه های موسسه رای گیری CSA را در اختیار دارد. او در هیئت مدیره موسسه اندازه گیری مخاطبان تلویزیون فرانسه فرانسوی ، مدیامتری قرار دارد.

وی با ایجاد زنجیره ای “عکس” و سرمایه گذاری های بزرگ ، در بسیاری از شرکت ها سهم خود را به دست می آورد اما همچنین سود قابل توجهی در سرمایه ایجاد می کند. وی به ویژه با عبور از آستانه 5٪ از سرمایه والوrec در سال 1997 و اخیراً با سودآوری با Bouygues SA موفق شد .

    لینک کوتاه: