بیوگرافی لاکشمی میتال – Lakshmi MITTAL کارآفرین موفق هندی

لاکشمی میتاللاکشمی میتال (Lakshmi MITTAL) رئیس جمهور معروف ArcelorMittal ، رهبر جهان در صنعت فولاد است. وی همچنین یکی از ثروتمندترین مردان جهان است (شماره 5 ممنوع 2010 ، با 28.7 میلیارد دلار).

متولد سال 1950 در استان هند راجستان ، او اسلحه های خود را در کارخانه فولاد ساخت که پدرش در کالکوتا ، صنایع ایسپات مستقر می شود. لاکشمی میتال در دشواری های ویژه در زمینه خرید شرکت های آهن و فولاد فعالیت می کند: او آنها را با قیمت پایین خریداری می کند ، ساختارهای جدید را بازسازی و مدرنیزه می کند تا سودآوری کند ، چه در کشورهای اتحاد جماهیر شوروی سابق ، چه در کشورهای اتحاد جماهیر شوروی سابق ، در آمریکای جنوبی. یا در آسیا

به این ترتیب ، گروه فولادی خود ، میتال استیل را تأسیس می کند که از طریق خرید ، به شماره یک جهان تبدیل می شود. در سال 2006 ، او پیشنهاد خصمانه ای برای غول فرانسوی Arcelor انجام داد و توانست با ادغام با میتال استیل ، مبلغ 25.4 میلیارد یورو کنترل خود را در دست بگیرد.

غول جدید Arcelor-Mittal جهان شماره یک در صنعت فولاد است که بسیار جلوتر از رقبای خود است ، با یک گردش مالی که از سال 2006 بین 40 تا 90 میلیارد یورو تغییر کرده است.

    لینک کوتاه: