بیوگرافی ریچارد برانسون – Richard BRANSON کارآفرین و سرمایه گذار موفق انگلیسی

ریچارد برانسونسر ریچارد برانسون (Richard BRANSON) یک کارآفرین مشهور انگلیسی است که با نام تجاری ویرجین معروف است و شامل بسیاری از فعالیت ها از جمله خطوط هوایی یا زنجیره توزیع می باشد.

او متولد 18 ژوئیه سال 1950 میلادی در انگلستان ، او دانشجوی بسیار بدی بود. در 8 سالگی ، بدون موفقیت ، در مزارع درختان صنوبر ، سپس در پرورش پارکت های موج دار راه اندازی کرد.

در سن 16 سالگی و مدرسه ناکام ، وی به لندن نقل مکان کرد و انتشار یک مجله مستقل را برای دانش آموزان ، دانش آموزان ، راه اندازی کرد. با جذب همکاران معتبر ، وی فعالیت های خود را با توسعه برنامه ریزی خانواده برای دانشجویان تحت نام مرکز مشاوره دانشجویی و سپس HELP متنوع می کند.

وی با آگاهی از فقدان آینده نگری در این زمینه ، تصمیم گرفت خود را نسبت به تجارت در زمینه سفارش پستی مجدداً تغییر دهد. بنابراین با نام تجاری Virgin متولد شد.

بعد از اعتصاب انگلیس پست بود که ریچارد برانسون اولین فروشگاه خود را در لندن افتتاح کرد. او اولین سرمایه گذاری خود را در املاکی انجام داد که وی به یک استودیوی ضبط مجهز خواهد شد و اندکی پس از برچسب ویرجین رکوردز با نیک پاول و سیمون دراپر منتشر شد.

ریچارد برانسون انگلیسی تبار همواره سعی در ایجاد تصویر مثبت از برند خود با متنوع سازی هنرمندان ، سبک ها و فعالیت ها دارد.

در دهه 1980 میلادی شاهد گسترش این برند به کتاب های ویدئویی و حتی زنجیره های مواد غذایی یا حمل و نقل هوایی بود (ویرجین ایرویز از سال 2002 میلادی). به دنبال رونق این شرکت می داند که در سراسر جهان مغازه ها را توسعه می دهد و شبکه بین المللی Virgin Megastores را افتتاح می کند.

ریچارد برانسون در سال 1999 میلادی نایته خواهد شد.

    لینک کوتاه: