وانصار – بانک انصار

وانصار – بانک انصار

 

• معرفی شرکت

پس از موافقت ضمنی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با تأسیس بانک انصار دراوایل سال 1388 ، هیأت موسس بانک نسبت به تهیه برنامه های عملیاتی و چارچوب راهبردی کار بانک اقدام نمودند .

انواع خدمات پولی و بانکی (ریالی و ارزی) شامل بانکداری خرد، اختصاصی، شرکتی، قرض الحسنه و مجازی منطبق با موازین بانکداری اسلامی را در داخل و خارج از کشور با بهره گیری از فناوری های روز دنیا، توانمندسازی و تکریم سرمایه انسانی مبتنی بر نوآوری و کارآمدی، به منظور مشارکت موثر در تقویت بنیان های اقتصادی جامعه اسلامی و نقش آفرینی در اقتصاد مقاومتی ارائه می نماید.

بانک انصار در حال حاضر با ارائه انواع خدمات نوین بانکی در بیش از 600 شعبه و 70 باجه یکپارچه درخدمت هموطنان عزیز و گرامی می باشد.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی وانصار


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (وانصار)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص وانصار


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ آخرین مجمع عادی سالیانه: 1397/04/31

سود خالص به ازای هر سهم: 285 ریال
سود نقدی تصویب شده: 170 ریال

 

زمانبندی پرداخت سود دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۶/۱۲/۲۹

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت :   قانون عملیات بانکی بدون ربا و سایر قوانین ذی ربط، مقررات ناظر بر عملیات مجاز بانکی و سایر مصوبات شورای پول و اعتبار و دستورات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با اخذ مجوزهای لازم، مجاز به انجام فعالیت های ذیل می باشد: 3-1- قبول سپرده و…


نشانی دفتر :   تهران، خیابان پاسداران شمالی، نرسیده به صاحبقرانیه، پلاک 539


نشانی امور سهام : تهران، خیابان طالقانی، خیابان ایرانشهر جنوبی، نرسیده به خیابان سمیه، بن بست ظهیر الاسلام، پلاک 6، امور سهام بانک انصار


تلفن امور سهام :   88823730 – 88823828 (021)


وب سایت :   www.AnsarBank.com


سال مالی :    12/29

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

    لینک کوتاه: