فن آوا – گروه فن آوا

فن آوا – گروه فن آوا

 

• معرفی شرکت

گروه فن آوا در سال 1381 در راستای بروز آوری سامانه های ارتباطی، ایجاد سامانه های نوین و پر کردن خلاء موجود در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات تاسیس شد. شرکت گروه فن اوا به عنوان یکی از کاملترین هلدینگ های صنعت فن آواری اطلاعات و ارتباطات در چهار حوزه کسب وکاری مشغول است:

کسب وکار پرداخت الکترونیک که شامل خدماتی مانند : پرداخت مبتنی بر پایانه های فروشگاهی، پرداخت موبایلی و اینترنتی و پرداخت های نوین مانند ارز دیجیتال (استخراج و تبادل) است.

 کسب وکار ارتباطات که شامل حدماتی همچون: خرده فروشی داده، زیرساخت ارتباطی اختصاصی، ارتباطات ماهواره ای، ارتباطات روستایی، خدمات مرکز داده و محتوا می باشد

کسب وکار فنی و مهندسی و خدمات فاوا که شامل خدماتی همچون: ساخت و تولید تجهیزات فاوا، بازرگانی سخت افزار و تجهیزات فاوا، نگهداری و پشتیبانی تجهیزات فاوا، خدمات فنی و مهندسی، خدمات مرکز تماس، پیمانکاری عمومی فاوا می باشد.

کسب وکار نرم افزار که شامل خدماتی مانند: هوش تجاری و آنالیز داده، نرم افزار سازمانی (عمومی/تخصصی)، نرم افزار موبایلی، خدمات امنیت می باشد.

 


•نمودار قیمتی:

 

نمودار قیمتی فن آوا


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (فن آوا)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص فن آوا


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1397/02/31

سود خالص به ازای هر سهم: 476 ریال
سود نقدی تصویب شده: 190 ریال

 

زمانبندی پرداخت سود دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت :  موضوع فعالیت شرکت اصلی ( گروه فن آوا ) طبق ماده 3 اساسنامه عبارتست از تولید انواع محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات و سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی و انتقال دیتا و ارائه هر نوع خدمات مربوط به آنها اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار و نرم‌افزارهای کاربردی خرید و فروش واردات و صادرات قطعات و تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات و سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی و انتقال دیتا


نشانی دفتر :   تهران – خیابان شهید بهشتی – خیابان سرافراز سرافراز 11 – شماره 6 – ساختمان امیرناصر


نشانی امور سهام : تهران – میدان آرژانتین – خیابان الوند – کوچه 29- پلاک 3


تلفن امور سهام :     88885161 – 021


وب سایت :   www.fanava.com


سال مالی :    09/30

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

    لینک کوتاه: