غاذر – کشت و صنعت پیاذر

غاذر – کشت و صنعت پیاذر

 

• معرفی شرکت

شرکت صنایع غذایی آسان (کشت و صنعت پیاذر) تولید کننده و عرضه کننده انواع محصولات غذایی با رعایت دقیق استانداردهای روز جهانی در ایران است. منابع انسانی شایسته آسان بهترین مواد اولیه را با استفاده از تکنولوژی های روز به کار می گیرند تا آسان بتواند ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود در جامعه، با ارائه کیفیتی قابل رقابت در سطح تولیدات غذایی در سطح کشور و بازارهای بین المللی گام نهد.
آسان با 44 سال سابقه تولید در کنار تلاش هر چه بیشتر برای افزودن غذای سالم و مغذی به سبد تغذیه خانواده، همواره پایبند به تعهدات تجاری خود در طول زنجیره تأمین و نیز در ارتباط با تمامی گروه های ذی نفع، به ویژه مشتریان (خریداران عمده، توزیع کنندگان خرد و مصرف کنندگان) است.
شرکت صنایع غذایی آسان با سرلوحه قراردادن موازین تجارت جهانی سعی دارد با نوآوری و تنوع در ارائه خدمات به عنوان کلیدی ترین عنصر تحقق مأموریت به تولید ثروت از راه کسب و کار با رعایت بهره وری منابع و اقتصادی بودن تولید بپردازد.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی غاذر


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (غاذر)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص غاذر


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/04/31

سود خالص به ازای هر سهم: 331 ریال
سود نقدی تصویب شده: 30 ریال

 

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت :  تولید و فرآوری محصولات کشاورزی با نام تجاری آسان محصولات تولیدی : پودر کتلت گیاهی , سبزیجات خشک شده مثل : سبرزی قورمه , سبزی کوکو , سبزی پلو , سبزی آش , سبزی شوید , سبزی نعناع , چاشنی ماست و خیار , پودر سیر , پروتئین سویا , آرد سوخاری , پودر آب پنیر سفید و رنگی و سایر محصولات بسته بندی و فله ای محصولات کشاورزی


نشانی کارخانه : تبریز، جاده آذرشهر، 3 کیلومتر بعد از پلیس راه خسروشهر، جنب پل پیاذر، جاده تازه کند


نشانی امور سهام : تبریز، جاده آذرشهر، 3 کیلومتر بعد از پلیس راه خسروشهر، جنب پل پیاذر، جاده تازه کند


تلفن امور سهام :    32455544 – 32455777 – 32455834 (041)


وب سایت :    www.piazar.com


سال مالی :    12/29

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

    لینک کوتاه: