کلوند – کاشی الوند

کلوند – کاشی الوند

 

• معرفی شرکت

شرکت صنایع کاشی وسرامیک الوند طی دو دهه فعالیت در زمینه طراحی و تولید محصولات سرامیکی، هم اکنون با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز جهانی کاشی های دیوار، سرامیک های کف و محصولات گرانیتی (پرسلانی) را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید.

این شرکت با بهره گیری از نیروهای کارآمد و مجرب خود، توانایی تولید سالانه بالغ بر دوازده میلیون متر مربع انواع محصول در سه کارخانه را دارا می باشد.

شرکت الوند قابلیت تولید محصولات دیوار، کف و گرانیتی (پرسلانی) در سایزهای 20*20 تا 60*90 – 60*120  را دارا بوده و با ارائه طرح های زیبا و رنگ های متنوع، پاسخگوی سلیقه های گوناگون جامعه و مورد تائید کیفی مهندسین و پیمانکاران و در بالاترین سطح انتخاب مصرف کنندگان می باشد.

موضوع فعالیت : موضوع اصلی: تولید انواع مختلف کاشی؛ ظروف بهداشتی و سرامیک؛ انواع مختلفی از لعاب و محصولات مشابه و مرتبط است. سایر فعالیت: کمک به شرکت های دیگر را از طریق استقرار، خرید و یا تعهد از سهام شرکت


نشانی کارخانه : قزوین، شهر صنعتی البرز، بلوار این سینا، حکمت 14


نشانی امور سهام :  تهران، خیابان آفریقا، بالاتر از چهار راه اسفندیار، کوچه شهید سعیدی، پلاک 23


تلفن امور سهام :    02122057811 


وب سایت :  www.alvandtileco.com


سال مالی :    12/29

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

  1. محمودرضا دلیلی گفته؛
    ۰۷:۰۲ ۱۴۰۱/۰۸/۰۴

    با سلام
    از امور سهام شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند پیغام میگذارم. شماره تلفن این شرکت به اشتباه در سایت 22039697 ثبت شده، این شماره متعلق به شرکت دیگری می باشد و موجب بروز مشکل برای آن شرکت گردیده است. لطفا شماره تلفن اصلاح گردیده و به شماره 22057811 تغییر یابد.

لینک کوتاه: