شصفها – پتروشیمی اصفهان

شصفها – پتروشیمی اصفهان

 

• معرفی شرکت

شرکت سهامی پتروشیمی اصفهان ، اولین تولید کننده محصولات آروماتیک در ایران، یکی از طرحهای ملی و مهم دهه اول انقلاب میباشد که در سال ۱۳۷۱ با هدف تولید بیش از ۳۰۰/۰۰۰ تن مواد آروماتیک در سال شامل بنزن، تولوئن، ارتوزایلین، پارا زایلین و مخلوط زایلین به جمع واحدهای تولیدی کشور پیوست. این مجتمع از واحدهای زیربنائی کشور بوده و محصولات آن بعنوان خوراک صنایع پایین دستی نظیر شوینده ها، پلاستیکها،‌ الیاف پلی استر، نرم کننده های پـلاستیکی، رنگسـازی و صنایع نظامی بکار برده می شود.

این شرکت از آغاز بهره برداری از واحدهای تولیدی خویش، کیفیت را در تمامی زمینه های کاری به عنوان نخستین هدف به منظور جلب رضایت مصرف کنندگان خود برگزیده است. این شرکت مفتخر است که به همت و تلاش همه جانبه کارکنان سخت کوش و متعهد خود در چند سال متوالی بعنوان مجتمع نمونه شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزیده شده است.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی شصفها


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (شصفها)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص شصفها


خلاصه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت براساس آگهی منتشره در سامانه کدال در تاریخ 1398/05/05 در خصوص دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه راُس ساعت 10:00 روز چهار شنبه مورخ 1398/05/16 درمحل  شرکت به آدرس اصفهان-کیلومتر 5 بزرگراه آزادگان-بلوار اختصاصی پتروشیمی اصفهان-شرکت پتروشیمی اصفهان   برگزار گردید و در خصوص برخی دستور جلسات تصمیم گیری ننمود و تصمیم گیری به مجمع دیگری موکول گردید

 

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت :  تولید انواع محصولات پتروشیمی و آروماتیکها


نشانی کارخانه :  مجتمع پتروشیمی اصفهان، کیلومتر 5 بزرگراه آزادگان، بلوار اختصاصی پتروشیمی


نشانی امور سهام :  مجتمع پتروشیمی اصفهان، کیلومتر 5 بزرگراه آزادگان، بلوار اختصاصی پتروشیمی


تلفن امور سهام :   33922372 (031)


وب سایت :    www.epciran.com


سال مالی :    12/29

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

    لینک کوتاه: