وآوا – سرمایه گذاری آوا نوین

وآوا – سرمایه گذاری آوا نوین

تاریخچه تأسیس شرکت :

شرکت سرمایه گذاری آوا نوین (عمران سبحان) در تاریخ 22 / 12 / 1383 به صورت شرکت سهامی عام تأسیس شد. طی شماره 242981 مورخ 25 / 12 / 1383 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. براساس مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 13 / 09 / 1397 نام شرکت به “سرمایه گذاری آوا نوین” و سال مالی شرکت از 31 شهریور ماه به 29 اسفند ماه هر سال تغییر یافت.
محل قانونی شرکت به آدرس تهران، خیابان خالد اسلامبولی (وزراء سابق)، نبش خیابان 37 ، پلاک 165 ، طبقه سوم می باشد. این شرکت، از شرکتهای تابعه سازمان اقتصادی کوثر می باشد که از تاریخ 05 / 02 / 1395 در زمینه خرید و فروش سهام فعالیت اصلی خود را آغاز نمود.

از جمله مهمترین عوامل بین المللی تأثیر گذار بر فضای کسب و کار شرکت می توان به شرایط کلان اقتصاد جهانی، روند تغییرات قیمت کالاها و رشد اقتصاد جهان اشاره نمود. در سطح اقتصاد داخلی نیز، نرخ سود بین بانکی، نرخ سود پرداختی به سپرده گذاران بانکی، نرخ ارز، وضعیت رکود و یا رونق بازارهای موازی و قیمت نفت از مهم ترین عواملی هستند که بر عملیات شرکت تأثیر مستقیمی دارند.


موضوع فعالیت شرکت :

موضوع فعالیت شرکت سرمایه گذاری آوا نوین بر اساس نمونه اساسنامه مصوب سازمان بورس و اوراق بهادار برای شرکتهای سرمایه گذاری (سهامی عام) به شرح ذیل می باشد :

الف) موضوع فعالیت های اصلی:

*سرمایه گذاری در سهام، سهم الشرکه، واحدهای سرمایه گذاری، صندوق ها و یا سایر اوراق بهادار دارای حق رأی شرکتها، موسسات یا صندوقهای سرمایه گذاری با هدف کسب انتفاع به طوری که به تنهایی یا به همراه اشخاص وابسته خود، کنترل شرکت، موسسه یا صندوق سرمایه گذاری سرمایه پذیر را در اختیار نگرفته یا در آن نفوذ قابل ملاحظه نیابد؛
*سرمایه گذاری در سایر اوراق بهادار که به طور معمول دارای حق رأی نیست و توانایی انتخاب مدیر یا کنترل ناشر را به مالک اوراق بهادار نمی دهد.

ب) موضوع فعالیت های فرعی:

*سرمایه گذاری در مسکوکات، فلزات گران بها، گواهی سپرده بانکی و سپرده های سرمایه گذاری نزد بانکها و مؤسسات مالی اعتباری مجاز؛
*سرمایه گذاری در سهام، سهم الشرکه واحدهای سرمایه گذاری، صندوق ها و یا سایر اوراق بهادر دارای حق رأی شرکتها، مؤسسات یا صندوقهای سرمایه گذاری با هدف کسب انتفاع به طوری که به تنهایی یا به همراه اشخاص وابسته خود، کنترل شرکت، مؤسسه یا صندوق سرمایه گذاری سرمایه پذیر را در اختیار گرفته یا در آن نفوذ قابل ملاحظه بیابد؛
*سرمایه گذاری در سایر دارایی ها از جمله دارایی های فیزیکی، پروژه های ساختمانی با هدف کسب انتفاع؛
*ارائه خدمات مرتبط با بازار اوراق بهادار از جمله :
4 – 1 – پذیرش سمت در صندوقهای سرمایه گذاری؛
4 – 2 – تأمین مالی بازارگردانی اوراق بهادار؛
4 – 3 – مشارکت در تعهد پذیره نویسی اوراق بهادار؛
4 – 4 – تضمین نقدشوندگی، اصل یا حداقل سود اوراق بهادار؛

شرکت می تواند در راستای اجرای فعالیت های ذکر شده در این ماده، در حدود مقررات و مفاد اساسنامه اقدام به اخذ تسهیلات مالی یا تحصیل دارایی نماید. اسناد اعتباری بانکی افتتاح کند. به واردات یا صادرات کالا بپردازد. امور گمرکی مربوطه را انجام دهد. این اقدامات فقط در صورتی مجاز است که در راستای اجرای فعالیت های شرکت ضرورت داشته باشند و انجام آنها در مقررات منع نشده باشند.
شرکت سرمایه گذاری آوا نوین (سهامی عام) در صنعت سرمایه گذاری و در خرید و فروش اوراق بهادار در بازار بورس و فرا بورس فعالیت دارد. بنا دارد ضمن رعایت کلیه قوانین و دستورالعمل های سازمان بورس و اوراق بهادار رتبه بالایی به لحاظ کیفیت افشاء و اطلاع رسانی کسب نماید .

وب سایت :  https://avanovinco.com

    لینک کوتاه: