نبروج – نساجی بروجرد

نبروج – نساجی بروجرد

 

• معرفی شرکت

این شرکت یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی زندگی می باشد که پارچه های مصرفی خود را از کارخانه های تولیدی گروه مانند نساجی بروجرد، کارخانه وطن اصفهان، کارخانه اطلس چاپ و دیگر کارخانجات تامین نموده و با ماموریت ارتقاء کیفیت منسوجات دوخته شده ایرانی پا به عرصه بازار نهاده است. این مجموعه توانسته است با اتکا به امکانات وسیع سخت افزاری و نرم افزاری خود در داخل و خارج از ایران نسل جدیدی از کالای خواب و حمام را به بازار کشور ارائه نماید.

شرکت حیات گستر بروجرد با استفاده از متد های روز دنیا در مورد زنجیره تامین و توزیع منسوجات دوخته شده با بکارگیری نرم افزارهای پیشرفته SCM توانسته است بانک های اطلاعاتی قوی از تامین کنندگان و مشتریان تهیه و به همراه سیستم ارزیابی T-EVE آن ها را سازماندهی کند.
این مجموعه جهت تولید منسوجات دوخته شده، کارگاه مجهزی را تدارک دیده است که دارای انواع تجهیزات پیشرفته دوخت و دوز و نیز نرم افزارهای تهیه الگو، برش (GEMINI) و نمایش سه بعدی(MARVELOUS)  می باشد و امکان تحلیل و آنالیز انواع کالای دوخته شده در آن وجود دارد.

 


• نمودار قیمتی (نبروج) :

 

نمودار قیمتی نبروج


• سود خالص و سود نقدی هر سهم

 

نمودار سود نقدی و سود خالص نبروج


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ آخرین مجمع عادی سالیانه: 1398/05/13

سود خالص به ازای هر سهم: 999 ریال
سود نقدی تصویب شده: 200 ریال

 

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت :  تاسیس،اداره،بهره برداری وتوسعه هر نوع کارخانه به منظور تولید انواع منسوجات پنبه ای،الیاف مصنوعی وتولید محصولات تکمیلی دوختنی و فروش وصادرات آنهاوهمچنین ورودانواع قطعات مورد نیاز از خارج از کشور .


نشانی کارخانه :  بروجرد، دوراهی خرم آباد-اراک، جاده کمر بندی


نشانی امور سهام : تهران، بلوار آفریقا، نرسیده به ظفر، خیابان شهید بنیسی، پلاک 22، طبقه اول، دفتر مرکزی کارخانجات نساجی بروجرد، واحد سهام


تلفن امور سهام :    43907200 (021)


وب سایت :    www.borujerdhome.co


سال مالی :    12/29

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

 

    لینک کوتاه: