خموتور – موتورسازان تراکتورسازی ایران

خموتور – موتورسازان تراکتورسازی ایران

 

 

شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران بعنوان بزرگترین تولیدکننده موتورهای دیزلی کشور با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات لازم در ساخت انواع موتورهای سه ، چهار و شش سیلندر با کاربردهای مختلف کشاورزی ، خودرویی ، صنعتی ، ماشین آلات راه سازی و …فعالیت نموده و تامین کننده بخش اعظم نیاز واحدهای صنعتی کشور به نیروی محرکه بشمار می آید.
اطلاعات مربوط به عملکرد شرکت موتورسازان طی سالهای اخیر حکایت ازکسب نتایج مطلوب در زمینه های مختلف و بهبود شاخص های کلیدی عملکرد دارد. کسب رکورد در زمینه آمار تولید و فروش انواع موتورهای دیزلی و قطعات وابسته با آن و همچنین افزایش تیراژ تولید موتورهای سه و  شش با استاندارد آلایندگی و توان بالاتر، دستاوردهای قابل توجه شرکت محسوب می‌گردد.
بکارگیری روش های نوین مدیریتی از جمله ترویج و استقرار نظام مدیریت استراتژیک، سیستمهای مدیریت کیفیت و زیست محیطی و مهمتر ازهمه توجه به جایگاه ویژه منابع انسانی و توسعه مشارکت و انگیزش آنها در کنار توجه به   مصالح تمامی ذینفعان شرکت از جمله عوامل موفقیت‌های این شرکت بشمارمیرود.
 

• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی خموتور


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (خموتور)

 

نمودار سود خالص و سود نقدی خموتور


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/03/22

سود خالص به ازای هر سهم: 259 ریال
سود نقدی تصویب شده: 112 ریال

 

زمانبندی پرداخت سود دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت :  خرید و واردات موتور و مواد اولیه و قطعات نیمه ساخته و ساخته شده موتورهای خودرو، صنعتی وکشاورزی وسایر کاربردها و همچنین تولید و نصب آنها به ادوات مختلف و فروش و صادرات آنها، واردات و ساخت و خرید وفروش انواع ماشین آلات صنعتی و تجهیزات و سایر صنایع مشابه ونصب و راه اندازی و مشاوره درانتخاب آنها، عقد هرگونه قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی


نشانی کارخانه:   تبریز، جاده سردرود، مجتمع کارخانجات تراکتورسازی ایران، شرکت موتورسازان، واحد سهام


نشانی امور سهام : تبریز، جاده سردرود، مجتمع کارخانجات تراکتورسازی ایران، شرکت موتورسازان، واحد سهام


تلفن امور سهام :   04134249699


وب سایت :   www.motorsazan.ir


سال مالی :    12/29

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

    لینک کوتاه: