خمهر – مهر کام پارس

خمهر – مهر کام پارس

 

• معرفی شرکت

شرکت مهرکام پارس در سال  1369 تاسیس و کار خود را با عنوان شرکت طراحی و مهندسی قطعات پلیمری در سال 1372 با سرمایه 1/000/000 منقسم به یکصد سهم ده هزار ریالی آغاز نمود.

این شرکت، تولید کننده قطعات بیرونی خودرو، قطعات درونی خودرو، تهویه مطبوع و مجموعه صندلی در خودرو های خانواده پژو 206 ، روآ، پارس ، 405 ، 207  و سمند و سورن ، رانا، دنا، تندر90 (L90) و رنو مگان، تیانا، قشقایی، نیسان ماکسیما، زانتیا، پراید، سوزکی، گراندویتارا، هایما و دانگ فنگ متکی بر تکنولوژی جدید مواد پلیمری می باشد .

شرکت مهرکام پارس با دارا بودن دو سایت بینالود خراسان و کرمانشاه، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده مجموعه قطعات تزئینی خودرو در خاورمیانه،  متنوع ترین روشهای شکل دهی و پروسسینگ پلیمرها را برای تولید ” تزئینات داخلی و خارجی خودرو” در خود جای داده است.

همچنین تمامی پروژه ها از مرحله طراحی، ساخت قالب و ابزار تولید، در شرکت مهرکام پارس اجرا می شود. این شرکت با بکارگیری برترین دانش فنی جهان و بهترین سیستم کیفی، تلاش هایش را بر روی پاسخگویی مناسب به نیازها و انتظارات مشتری متمرکز کرده است.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی خمهر


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (خمهر)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص خمهر


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/04/05

زیان خالص به ازای هر سهم: 233 ریال
سود نقدی تصویب شده: صفر ریال

 

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت :  موضوع فعالیت شرکت طبق ماده 2 اساسنامه ،طراحی، تکوین،ساخت و تولید قطعات و مجموعه های صنعتی به ویژه در زمینه خودرو سازی ،ارائه خدمات طراحی و مهندسی ،طراحی و ساخت قالب ،اقدام به هرگونه مشارکت ،خرید و تامین مواد اولیه و تجهیزات فعالیتهای قالبسازی و تولیدی می باشد.


نشانی دفتر :   تهران، کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج، شرکت مهرکام پارس


نشانی امور سهام : تهران، کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج، شرکت مهرکام پارس


تلفن امور سهام :     44905176 (021)   


وب سایت :   www.mehrcampars.com


سال مالی :    12/29

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

    لینک کوتاه: