معجزه اثر مرکب در بورس

اثر مرکب در بورس

برای اینکه بدون هیچ گونه زحمتی در درازمدت انقلاب عظیمی در زندگی خویش به وجود آورید، حتما مفهوم اثر مرکب در بورس را در این برگ نوشته دنبال کنید تا معجزه سود مرکب شما را غافلگیر سازد. شاید در وهله نخست مفهوم اثر مرکب در بورس خنده آور باشد و هیچ گونه توجهی به قدرت خارق العاده آن نشود، ولی با صبر در درازمدت می توان به یکباره زندگی خود را زیر و رو کنید و قدرت بی نظیر آن را برای سالیانی آتی زندگی خویش به عینه مشاهده کنید.

اثر مرکب در بورس

با نگاهی جزئی به نمودار بالا جهش بزرگ در زندگی را می توان لمس نمود. برای واضح تر شدن مطلب به این مثال دقت کنید:

فرض کنید که شما می خواهید برای 30 سال آینده دست به سرمایه گذاری بزنید. بنابراین شما از امروز تصمیم گرفته اید ماهیانه مبلغ 200 هزار تومان را در یک حساب بانکی با سود سالیانه 18 درصد به شرط عدم برداشت سود مرکب واریز نمایید. پس از گذشت 30 سال شما به راحتی صاحب سرمایه 3 میلیارد تومانی خواهید شد. حتما معجزه اثر مرکب در بورس شما را هم به شگفتی وا داشته است.

این سود و سرمایه هنگفت حاصل اثر مرکب در بورس می باشد. با یک ضرب و تقسیم بسیار ساده مجموع پولی واریزی شما در این 30 سال برابر با 75 میلیون تومان برآورد می گردد. اما با معجزه اثر مرکب در بورس این مبلغ به 3 میلیارد تومان تبدیل شده است. نکته قابل ذکری که می بایست به آن تأکید نمود دریافت سودِ سود و سودِ سودِ سود می باشد که با دریافت این سودها در نهایت بعد از 30 سال پول سرمایه گذاری شده شما به این مبلغ فضایی می رسد. بنابراین در دل اثر مرکب در بورس می توان درس زندگی آموخت.

مفهوم صبر، افق دید گسترده و چشم انداز در بلند مدت و آینده زن و بچه های خود و نیز اصل طمع نکردن و برداشت نکردن سود خود طی این مدت 30 ساله را با توجه به معجزه اثر مرکب در بورس می توان آموخت و آن ها را به نسل های بعد از خود نیز انتقال داد.

اثر مرکب در بورس

هیچگاه برای شروع دیر نیست

مفهوم ضرب المثل «ماهی را هرموقع از آب بگیری تازه است» در پیشبرد این مفهوم آموزش بورس مناسب است. پس هیچگاه برای شروع دیر نیست. به این مثال ساده توجه کنید:

سام و سامان تصمیم می گیرند با تکیه بر آموزش تحلیل تکنیکال و بورس وارد این بازار شوند. سام در 25 سالگی مبلغ 15000 دلار ماهانه در یک حساب با سود 5/5 درصد سالانه واریز می کند و این مبلغ را برای خود سرمایه گذاری می کند. اصل پول به همراه سود سالانه وی در سن 50 سالگی بالغ بر ۵۷۲۰۰‌ دلار خواهد شد. در حالیکه سامان سن 25 سالگی را برای شروع سرمایه گذاری زود می داند و در 35 سالگی با همان مبلغ و با همان نرخ سود 5/5 درصد سالانه شروع به سرمایه گذاری می کند.

در سن 50 سالگی مجموع پول وی ۳۳۴۸۷‌دلار خواهد شد. سام و سامان هر دو هم اکنون 50 ساله هستند با این پیش فرض که سام۲۳۷۱۳‌دلار بیشتر از سامان پول پس انداز نموده است. پس برای بهره مندی از معجزه اثر مرکب در بورس از همین امروز شروع به سرمایه گذاری کنید.


 

• فایل های مرتبط

کتاب «اثر مرکب» (۱۶۰ صفحه)
‌ 

  1. Sara گفته؛
    ۱۷:۴۶ ۱۳۹۹/۰۷/۱۷

    سلام ..مثلاً من ۱۰سال ۱۰۰۰سهم از یک نماد دارم ..فرض بگیریم توی این ۱۰سال نه افزایش سرمایه بده نه چیزی و تعداد سهام من همون ۱۰۰۰تا باشه مگه به نرخ روز بعد ۱۰ ازم میخرن دیگه !!پس سود مرکب در این صورت به چی تعلق میگیره؟؟ممنون میشم ج بدین

لینک کوتاه: