تکنار – مجتمع معادن مس تکنار

تکنار – مجتمع معادن مس تکنار

 

• معرفی شرکت

شرکت مجتمع معادن مس تکنار یکی از شرکت های نوپا و فعال در زمینه فرآوری مواد معدنی میباشد. این شرکت در سال 1384 به ثبت رسیده و هم اکنون یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا است.

فعالیت اصلی این شرکت تولید کنسانتره مس به روش فلوتاسیون و لیچینگ از مجموعه معادن مس تکنار می باشد.

مجموعه معادن مس تکنار یکی از غنی ترین معادن پلی متال کشور (حاوی عناصری مانند مس ، سرب ، روی و …) می باشد که در استان خراسان رضوی و در 35 کیلومتری شمال غربی شهرستان بردسکن واقع شده است. این مجموعه شامل 5 محدوده معدنی به نام های تک1، تک2، تک3، تک4 و تک5 می باشد که ذخیره آن بیش از چند میلیون تن تخمین زده شده است.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی تکنار


• سود خالص و سود نقدی هر سهم

 

سود نقدی و سود خالص تکنار


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ آخرین مجمع عادی سالیانه: 1398/4/16

زیان خالص به ازای هر سهم: 270 ریال
سود نقدی تصویب شده: صفر ریال

 

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت : شرکت مجتمع معادن مس تکنار یکی از شرکت های نوپا و فعال در زمینه فرآوری مواد معدنی میباشد. این شرکت در سال 1384 به ثبت رسیده و هم اکنون یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا است. فعالیت اصلی این شرکت تولید کنسانتره مس به روش فلوتاسیون و لیچینگ از مجموعه معادن مس تکنار می باشد.
مجموعه معادن مس تکنار یکی از غنی ترین معادن پلی متال کشور (حاوی عناصری مانند مس ، سرب ، روی و …) می باشد که در استان خراسان رضوی و در 35 کیلومتری شمال غربی شهرستان بردسکن واقع شده است. این مجموعه شامل 5 محدوده معدنی به نام های تک1، تک2، تک3، تک4 و تک 5 می باشد که ذخیره آن بیش از چند میلیون تن تخمین زده شده است.



نشانی امور سهام  : تهران ، خیابان پاسداران ، خیابان نیستان هفتم ، پلاک 5 ، طبقه سوم شرقی


تلفن امور سهام :    26652446 – 26652504 (021)


سایت :  www.taknartec.ir


سال مالی :     12/29

 

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

    لینک کوتاه: