ولساپا – لیزینگ رایان‌ سایپا

ولساپا – لیزینگ رایان‌ سایپا

 

• معرفی شرکت

شرکت لیزینگ رایان سایپا از سال 1380، در زمینه واگذاری اقساطی خودرو به همراه دو شرکت زیرمجموعه به صورت هلدینگ رسماً به عنوان یک شرکت لیزینگ فعالیت خود را آغاز نمود.

ترکیب مناسب محصولات، خدمات، به کارگیری منابع اطلاعاتی موجود جهت اعتبارسنجی مشتریان، کنترل مطالبات معوق، استفاده از سیستم های نوین با بهره گیری از نقاط قوت داخلی و فرصت های محیطی، از جمله شایستگی های کلیدی شرکت است که با استفاده بهینه از ظرفیت های صنعت خودرو در داخل، این شرکت را به گزینه برتر در صنعت لیزینگ کشور تبدیل نموده است.

بر همین اساس شرکت لیزینگ رایان سایپا در رتبه بندی 500 شرکت برتر ایران در سال 1394، از بین 500 شرکت رتبه 166 را کسب کرده است.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی ولساپا


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (ولساپا)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص ولساپا


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/4/22

سود خالص به ازای هر سهم: 227 ریال
سود نقدی تصویب شده: 150 ریال

 

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت :  خرید و فروش اموال منقول و غیر منقول از جمله خودروهای ساخت داخل و خارج کشور به نقد و اقساط از طریق روشهای عقد اجاره( لیزینگ ) و انجام هر عمل و معامله و انعقاد هر قراردادی که در ارتباط موضوع فوق الذکر لازم باشد.


نشانی دفتر :   تهران، خیابان میرداماد، بین خیابان شمس تبریزی و دکتر مصدق شمالی(نفت شمالی)، پلاک 209، ساختمان رایان سایپا


نشانی امور سهام : تهران، خیابان وحید دستگردی(ظفر)، بین خیابان شمس تبریزی و دکتر مصدق شمالی (نفت شمالی)، پلاک 162، طبقه اول


تلفن امور سهام :   26645202 (021)


وب سایت :   www.rayansaipa.com


سال مالی :    12/29

 

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

 

 

    لینک کوتاه: