دعبید – لابراتوار داروسازی دکتر عبیدی

دعبید – لابراتوار داروسازی دکتر عبیدی

 

• معرفی شرکت

صنعت داروسازی در ایران با نام دکتر غلامعلی عبیدی گره خورده است. دکتر عبیدی در سال ۱۳۲۵، نخستین لابراتوار داروسازی ایران را بر ستون‌های کیفیت و نوآوری استوار کرد. داروسازی دکتر عبیدی پیشرو در صنعت دارو همواره با ارائه راه‌کارهای به‌روز، در راه ارتقای تندرستی و بهبود کیفیت زندگی ایرانیان گام برمی‌دارد.

تجهیزات و تاسیسات تولید، در ساخت داروی با کیفیت نقش مهمی دارند. داروسازی دکتر عبیدی با سرمایه‌گذاری مستمر بر روی جدید‌ترین و پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات، همواره به تجهیز و به‌روزرسانی خطوط تولیدی خود می‌پردازد. همچنین با رعایت روش‌های اجرایی صحیح در به‌کارگیری این ماشین‌آلات و حفظ پاکیزگی آن‌ها، از بوجود آمدن مشکلات احتمالی در مراحل تهیه و بسته‌بندی دارو جلوگیری می‌کند

گروه کوبل، به عنوان گروهی پیشرو در صنعت دارو و سلامت با ساختاری یکپارچه و با همکاری چندین شرکت بین‌المللی مانند سانوفی، آسترازنکا، نوارتیس و سینتون در حال فعالیت است. این گروه متشکل از داروسازی دکتر عبیدی و شرکت‌های کوبل دارو و آدورا طب است.

شرکت داروسازی دکتر عبیدی با بیش از ٧ دهه فعالیت، جهت توسعه کسب‌و‌کار به‌منظور تولید داروهای با‌کیفیت و تأمین سلامت بیماران، ضمن ایجاد محیط کار و شرایط تولید منطبق با اصول GMP (براساس الزامات PIC/s و EU GMP)، با استقرار سیستم مدیریت یکپارچه دارای استانداردهای ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵، ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵، OHSAS۱۸۰۰۱:۲۰۰۷ و ISO۱۰۰۱۵:۱۹۹۹ می باشد.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی دعبید


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (دعبید)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص دعبید


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1399/07/27

سود خالص به ازای هر سهم: 1104 ریال
سود نقدی تصویب شده: 223 ریال

 

[ttmgafixednotif]

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1397/12/18

سود خالص به ازای هر سهم: 729 ریال
سود نقدی تصویب شده: 146 ریال

 

زمانبندی پرداخت سود دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰(اصلاحیه)


 

موضوع فعالیت :  موضوع فعالیت شرکت طبق ماده 3 اساسنامه عبارت است از تولید، واردات، صادرات، خرید، فروش و توزیع داروهای انسانی، دامی و گیاهی، تاسیس و اداره کارخانجات مربوط به فرآورده های فوق، خرید و واردات ماشین آلات و لوازم یدکی و مواد اولیه مربوط، انجام هرگونه فعالیت تولیدی، بازرگانی و قبول نمایندگی، مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی، تاسیس شعب و نمایندگی در ایران و خارج از ایران.


نشانی کارخانه : تهران، کیلومتر 8 بزرگراه شهید لشکری، جاده مخصوص کرج، بلوار عبیدی، پلاک 72


نشانی امور سهام : تهران، کیلومتر 16 جاده مخصوص کرج، خیابان نخل، خیابان آبان 1، داروسازی دکتر عبیدی


تلفن امور سهام :   44782019 (021)


وب سایت :    www.abidipharma.com


سال مالی :    09/30

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

 

    لینک کوتاه: