فجر – فولاد امیرکبیر کاشان

فجر – فولاد امیرکبیر کاشان

 

• معرفی شرکت

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان تحت نام شرکت صنایع گالوانیزه فجر سپاهان در اسفندماه ۱۳۷۴ با هدف تولید ورق گالوانیزه به روش غوطه‌وری گرم مداوم، تأسیس و در سال ۱۳۷۹ به بهره‌برداری رسید.
خط گالوانیزه این شرکت با ظرفیت اسمی ۱۰۰ هزار تن در سال برای ضخامت‌هایی در محدوده ۰/۲۵-۱/۲۵ میلیمتر و عرض ۶۰۰ الی ۱۲۵۰ میلیمتر طراحی شده است. ظرفیت موجود این خط تولید در حال حاضر بالغ بر ۱۳۰ هزار تن در سال می باشد. کلاف‌های ورودی این خط تولید، ورق‌های فولادی نورد سرد شده با کیفیت فول هارد و ورق‌های نورد سرد و آنیل شده می‌باشد. این شرکت اولین تولیدکننده ورق گالوانیزه گرم در ایران بوده و با توجه به سابقه چندین ساله تولید، دارای اطلاعات کافی و دانش فنی در زمینه تولید این نوع ورق‌های فولادی پوشش‌دار است.
با توجه به انجام پروژه‌های طرح و توسعه، خطوط تولید موجود در شرکت شامل اسیدشویی، نورد سرد رفت و برگشتی، آنیل، گالوانیزه گرم مدوام، برش عرضی و فرم‌دهی ورق می‌باشد.

چشم انداز افق ۱۴۰۴: یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات فولادی پوشش دار در کشور، با کسب ۲۰% از سهم بازار داخلی و حضور در بازارهای صادراتی هدف

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی فجر


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (فجر)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص فجر


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1399/03/12

سود خالص به ازای هر سهم: 2111 ریال
سود نقدی تصویب شده: 1600 ریال

 

[ttmgafixednotif]

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/02/25

سود خالص به ازای هر سهم: 2065 ریال
سود نقدی تصویب شده: 1000 ریال


 

موضوع فعالیت :  طراحی،ساخت،راه اندازی وبهره برداری ازکارخانجات تولید ورق نوردگرم وسرد ورقهای فولادی، ورق رنگی، ورق اسیدشویی ، قلع اندود،ورقهای گالوانیزه و تولید انواع شمش و تولید انواع محصولات فولادی وشکل دهی انواع ورقهای فولادی . طراحی وساخت و تولید انواع مصنوعات فلزی و انجام خدمات فلزی وشکل دادن ورقهای فولادی ومقاطع فلزی


نشانی دفتر :   تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، خیابان سایه، خیابان مهرشاد، ساختمان صداقت، پلاک 5، طبقه 3


نشانی امور سهام : اصفهان، کاشان، کیلومتر 14 جاده اردستان


تلفن امور سهام :   55503840 (031)  و  09391196852 


وب سایت :   www.aksteel.ir


سال مالی :    12/29

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

    لینک کوتاه: