فواید بورس و سرمایه‌گذاری در آن

شاید در نگاه اول تمامی افراد از فواید بورس بیشتر بحث سودآوری آن را به خاطر داشته باشند اما فارغ از بحث سودآوری، بورس فواید دیگری نیز دارد.
همین‌الان آموزش های بورس سایت ما را دنبال کنید. 
در بورس تمامی سرمایه‌گذاران می‌توانند از فواید آن بهره ببرند.
نکته‌ای که مهم و حائز اهمیت می‌باشد این است که قبل از سرمایه‌گذاری در بورس کمی با فواید آن آشنا شوید.
به دلیل تنوع در فواید بورس، یکی از بازارهای که موردتوجه مردم عادی نیز قرارگرفته همین بازار بورس است.
بازار بورس می تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشد.

فواید بورس

برخی از مهم‌ترین مزایا و فواید بورس

همان‌طور که گفته شد سرمایه‌گذاری در بورس مزایای بسیار زیادی دارد که قطعاً هر فردی را دچار وسوسه سرمایه‌گذاری در این بازار بزرگ و معتبر خواهد کرد.

تشریح 4 مورد از اساسی‌ترین فواید بورس 

1. سرمایه‌گذاری در بورس نیازمند هزینه و سرمایه زیادی نیست، زیرا برای خرید سهام در بورس حداقل کف خریدی در نظر گرفته‌شده است.
این میزان حدوداً معادل 100 هزار تومان است یعنی شما تنها با همین مبلغ می‌توانیدسرمایه‌گذاری در بورس و خریدوفروش سهام را آغاز کنید.
اما پیشنهاد ما این است که از سرمایه مازادی که در اختیاردارید و حدوداً حداقل 5 میلیون تومان را برای شروع سرمایه گزاری انتخاب کنید.
خیلی از افراد معمولی پس‌انداز اندکی داشته و قطعاً با حدود 2 الی 5 میلیون تومان نمی‌توان کسب‌وکار خاصی را راه‌اندازی کرد اما همین دسته از افراد با پس‌انداز خود می‌توانند سرمایه‌گذاری خوبی را در بورس انجام دهند و از یکی از مهم‌ترین فواید بورس بهره‌مند شوند.

2. میزان سرمایه شما در بورس قابلیت نقد شوندگی بالایی دارد.

برای واضح‌تر شدن این موضوع شما فرض کنید که:

با حدود 20 میلیون تومان اقدام به راه‌اندازی یک کسب‌وکارکرده‌اید و پس از مدتی به هر دلیلی تصمیم به تعطیل کردن آن دارید، اما در آن لحظه متوجه خواهید شد که حجم بسیاری از سرمایه شما به ابزار و تجهیزات تبدیل‌شده و در لحظه قابلیت نقد شوندگی ران ندارد.
اما در بورس سرمایه‌گذاری به‌صورت برگه سهام انجام خواهد شد و کافی است تصمیم به نقد کردن برگه سهام خود کنید لذا سریعاً می‌توانید سهام خود را فروخته و ظرف مدت 72 ساعت مبلغ حاصل از فروش سهام در حساب شما خواهد بود.

3. خریدوفروش و معامله در بازار بورس در هر زمان و مکانی ممکن است و محدودیت ساعات اداری برای آن صدق نمی‌کند لذا فرقی نمی‌کند که کجای دنیا باشید و چه ساعتی از شبانه‌روز باشد.
فقط کافی است به‌حساب کاربری خود در شرکت کارگزاری خود واردشده و به‌صورت کامل آنلاین معاملات خود به‌واسطه یکی از جالب‌ترین فواید بورس یعنی دسترسی همیشگی، انجام دهید.
رؤیای این شغل و سرمایه‌گذاری در بورس به صاحبان آن اجازه آزادی عمل بسیاری خواهد داد زیرا در هرلحظه و هر مکان می‌توانند به انجام کار خود در کسری از ثانیه بپردازند.

4. با توجه به ظرفیت‌های موجود در بازار بورس و گردش مالی بسیار بالای این بازار، اگر شما با اطلاعات کافی و تجربه خوبی وارد این حرفه شوید و آن را دنبال کنید می‌توانید درآمد بسیار خوب و ثروتی چشم‌گیر را با انتخابی درست برای خود رقم بزنید.
البته این موضوع کاملاً بدون شرط نیست و شما حتماً باید پس از کسب تجربه و مهارت کافی به سرمایه‌گذاری در بورس فکر کنید.

 

جهت دریافت کد بورسی رایگان اینجا را کلیک کنید!


 

• فایل های مرتبط

بزرگترین راه پول در آوردن تاریخ (۱۳۰ صفحه)

چرا ما عاشق معامله گری هستیم؟ (۴ صفحه)

هوشمندانه کار کنید ، سخت کار نکنید (۳۸ صفحه)

 


• فایل های صوتی مرتبط

۱- بورس ، بازار ، ویژگی ها

 

۲- ویژگی ها و مزایای بورس نسبت به بازارهای دیگر 

 

لینک کوتاه: