خفنر – فنرسازی خاور

خفنر – فنرسازی خاور

 

 

شرکت فنرسازی خاور در سال 1356 به منظور ساخت انواع دست فنر تخت و لایه یدکی کامیونهای سبک و سنگین با ظرفیت سالانه 6000 تن تأسیس و آغاز به کار کرد . 

در سال 1380 با افتتاح طرحهای توسعه و افزایش ظرفیت تولیدی به 12000 تن ساخت انواع قطعات سیستم تعلیق خودرو در برنامه تولیدی این شرکت قرار گرفت . هم اکنون محصولات این شرکت تأمین کننده بخش عمده ای از نیازهای کارخانجات خودرو سازی از قبیل : ایران خودرو دیزل و سایپا دیزل (برای انواع کامیونهای سبک و سنگین) و ایران خودرو و سایپا (برای انواع خودروهای سبک سواری از قبیل : پژو ، پراید ، نیسان پاترول ، جیپ و انواع وانت سواری پیکان و نیسان) ، شرکت کرمان خودرو (دووسی یلو و ماتیز) ، شرکت شهاب خودرو (انواع اتوبوس های شهری و بین شهری) و گروه بهمن (انواع خودروهای باری سبک و نیمه سبک مزدا و ایسوزو) بوده و در صنایع ریلی تأمین کننده بخشی از قطعات راه آهن جمهوری اسلامی ایران و خطوط مترو می باشد . همچنین بخش عمده ای از نیازهای بازار لوازم یدکی انواع کامیون و سایر خودروهای داخلی و خارجی را تأمین می نماید .

این شرکت با استقرار سیستمهای مدیریت کیفیت و اخذ گواهینامه ISO / TS 16949:2009 از شرکت DQS آلمان ، راه به سوی بازارهای جهانی داشته و با توجه به تنوع و کیفیت بالای محصولات هم اکنون تولیدات خود را به کشورهای امارات متحده عربی ، عربستان و قاره آفریقا صادر می نماید.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی خفنر


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (خفنر)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص خفنر


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/03/01

سود خالص به ازای هر سهم: 164 ریال
سود نقدی تصویب شده: 10 ریال

 

زمانبندی پرداخت سود دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت :  ساخت یاخرید وفروش انواع فنر ساخت یا تکمیل وفروش انواع قطعات یدکی اقدام به خرید واردات هرنوع مواداولیه لوازم یدکی دستگاهها وماشین آلات موردنیازشرکت مشارکت درسهام سایرشرکتها


نشانی کارخانه :   ساوه – شهر صنعتی کاوه -خیابان هفتم – شرکت فنر سازی خاور


نشانی امور سهام : تهران، بزرگراه شیخ فضل الله نوری، بعد از پل ستارخان، نرسیده به پل آزمایش، خیابان شهید شوریده، پلاک 8


تلفن امور سهام :    5-66420023 021


وب سایت :   www.khsm.co.ir


سال مالی :    12/29

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

    لینک کوتاه: