غنیلی – مجتمع تولیدی نیلی صنعت کرمان

غنیلی – مجتمع تولیدی نیلی صنعت کرمان

تاریخچه فعالیت :

شرکت مجتمع تولیدی نیلی صنعت کرمان (سهامی عام) درحال احداث و راه اندازی یک مجتمع پیشرفته صنایع تبدیلی وتکمیلی بخش کشاورزی با هدف فرآوری و عمل آوری انواع محصولات زراعی و باغی منطبق با تقویم کشاورزی جنوب استان کرمان است . این مجتمع پیشرفته صنایع تبدیلی در دو فاز، منطبق با استانداردهای روز جهانی در زمینی به مساحت 51,699 متر مربع و زیر بنا ی 14,500 متر مربع در حال تکمیل می باشد.
نصب و راه اندازی خط تولید رب گوجه فرنگی فله این شرکت با ظرفیت 500 تن تحویل روزانه مواد اولیه در بهمن و اسفند1397 به اتمام رسیده است و همچنین پروانه بهره برداری رب گوجه فرنگی با ظرفیت سالانه 7200 تن و انواع سس با ظرفیت 5000تن، ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی با ظرفیت سالانه 2500 تن ، بسته بندی انواع رب با ظرفیت 16000 تن در تاریخ 1399/3/7 از سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان دریافت شد. نصب و راه اندازی تجهیزات مربوط به خط تولید کنسرو رب گوجه فرنگی نیز به اتمام رسیده است و تولید آزمایشی رب گوجه فرنگی در قوطی 800 گرمی انجام شده و شرکت پروانه ساخت را از سازمان غذا و دارو و گواهینامه استاندارد اجباری محصول را نیز از سازمان ملی استاندارد ایران دریافت نموده است

طراحی های محصول و بسته بندی مجتمع تولیدی نیلی صنعت کرمان با برند گودین بعنوان نشان تجاری این محصول در حال انجام است. در جهت حضور پر قدرت و ایجاد شناخت از برند و آگاهی آن نزد مشتریان، واحد فروش با دو فعالیت اصلی شامل عمده فروشی و فروش زنجیره ای فعال گردیده و مقرر شده با افزایش میزان تولید محصول که در ماههای اسفند تا خرداد ماه می باشد، محصولات در بازار ارائه گردند. از سوی دیگر نیروهای فنی و تولیدی در این خصوص آموزش دیده و آماده فعالیت تمام وقت در فصل تولید این محصول می باشند. از استراتژی های اصلی تولیدی در این خط، استفاده از رب تولیدی فله کارخانه در جهت تغذیه خط و داشتن تولید در ماه هایی است که به دلیل اتمام فصل برداشت گوجه فرنگی و افزایش قیمت آن، بتوان فعالیت در این خط را ادامه داده و به صورت پررنگ تر در آن زمان در بازار حضور داشت.

بسته بندی خرما به مساحت 540 متر مربع تکمیل شده و شرکت مجتمع تولیدی نیلی صنعت کرمان در حال اخذ مجوزات مربوط به GMP از سوی دیگر سالن خط بسته بندی خرمای کلوته و مضافتی می باشد که در گام اول پروانه بهره برداری اخذ شده و پس از راه اندازی خط و بازرسی و تایید کارشناسان سازمان غذا و دارو پروانه ساخت محصولات خرما تا انتهای سال اخذ خواهد شد. طراحی های محصول و بسته بندی آن با برند کاوارو بعنوان نشان تجاری این محصول در حال انجام است. با توجه به زیرساخت های مناسب منطقه ای از نظر نخلستان ها و تولیدات انواع خرما و وجود سردخانه ها و فضاهای انبارش متعدد در مجتمع تولیدی نیلی صنعت و سایر شرکت های همکار، فعالیت خرید و فروش خرما به صورت فله نیز بعنوان یکی از خطوط درآمدی و فعالیت شرکت اجرایی شده و در حال انجام می باشد. از 2500 تن مجوز ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی در سردخانه در دمای بالای صفر درجه، در تاریخ ارائه گزارش میزان 1000 تن آن، در دو سالن مجزا به بهره برداری رسیده است. نهایتا اینکه بخش عمده ای از ماشین آلات خارجی فاز اول در خصوص فرآوری محصولات کشاورزی منجمد و سرخ شده و سایر محصولات نصب شده است که پس از تامین مالی از منابع بانکی نسبت به تکمیل آن اقدام خواهد شد.

در ادامه این طرح، یک طرح توسعه محصولات پروتئینی از قبیل انواع ناگت و برگر قرار دارد، که مطالعات امکان سنجی اولیه آن انجام شده و از آنجا که بخش عمده ای از ماشین آلات مربوطه موجود می باشد، مقرر شد از محل تسهیلات بانکی نسبت به تکمیل و راه اندازی خطوط مذکور اقدام گردد. ( مبلغ 200 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل سرفصل جهش تولید برای تکمیل و راه اندازی خطوط مذکور مصوب شده است که با تغییرات صورت گرفته در ساختار مدیریت شرکت، نسبت به پیگیری فرایند اخذ تسهیلات اقدامات اجرایی صورت گرفته که تا زمان ارائه این گزارش، بازدید توسط کارشناسان بانک انجام شده و پس از آن با توجه به اینکه ارزش زمین و ساختمان بیش از سقف اختیارات کارشناس بانک بوده است، لذا امر کارشناسی به هیات سه نفره کارشناسان رسمی دادگستری توسط بانک سپه ارجاع شده است. در ادامه کارشناسان رسمی دادگستری کرمان از کارخانه بازدید بعمل آوردند و هم اکنون در انتظار ارائه نظر کارشناسی جهت نهایی سازی و اخذ وام می باشد که انتظار میرود تا انتهای سال جاری نهایی گردد. )


موضوع فعالیت :

موضوع فعالیت شرکت مجتمع تولیدی نیلی صنعت کرمان طبق ماده 2 اساسنامه عبارت است از :
الف- موضوع اصلی: تولید و فرآوری انواع محصولات کشاورزی، مشتمل بر کلیه زنجیره بخش کشاورزی از نهاده های پایه تا محصولات نهایی برای مصرف.
ب- موضوع فرعی: بازرگانی داخلی و خارجی، مطالعات پایه و کاربردی در توسعه دانش فنی در حوزه صنایع تبدیلی زیر مجموعه بخش کشاورزی، مشاوره و پژوهش های صنعتی در رابطه با موضوع فعالیت اصلی شرکت و انجام کلیه فعالیتهای اقتصادی پس از کسب مجوز از مراجع ذیصلاح.


نشانی کارخانه :  کرمان، انتهای خیابان امام جمعه، ساختمان دانش، طبقه سوم


نشانی امور سهام(غنیلی) :  تهران، میدان آرژانتین، کوچه 21، شماره 7، طبقه 3


تلفن امور سهام :    5-88100061 (021)


وب سایت :  https://www.foodkeys.com 

    لینک کوتاه: