ثعمرا – عمران و توسعه شاهد

ثعمرا – عمران و توسعه شاهد

 

• معرفی شرکت

شرکت عمران و توسعه شاهد به عنوان یکی از شرکتهای عضو گروه شاهد، فعالیت خـــود را در عرصه صنعت ساختمان و املاک دنبـــال می کند . این شرکت با سرمایه ای بالغ بر 1300 میلیارد ریال، مجموعه قابل توجهی از املاک و مستغلات را در اختیار دارد و برای انجام بهینه ماموریت خود با بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و متخصص، تشکیلات خود را در قالب یک هلدینگ تخصصی سازماندهی کرده است.

فعالیت های شرکت در قالب سرمایه گذاری در پروژه های متنوع ساخت و ساز اعم از مجتمع های مسکونی، تجاری، گردشگری و نیز خرید و فروش املاک بزرگ با تکیه به تجربیات ارزشمند گذشته و براساس مطالعات دقیق، تجزیه و تحلیل کارشناسانه و ارزشیابی پروژه انجام می گیرد.

به همین دلیل شرکت فعالیت های جاری خود را در حوزه های انبوه سازی، ساخت برج های تجاری و اداری، طراحی و ساخت شهرک های گردشگری و تفریحی، مجتمع های کشت و صنعت و … گسترش داده و در هر حوزه پروژه های موفقی را آغاز کرده و پیش برده است.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی ثعمرا


• سود خالص و سود نقدی هر سهم  (ثعمرا)

 

سود نقدی و سود خالص ثعمرا


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/4/24

سود خالص به ازای هر سهم: 87 ریال
سود نقدی تصویب شده: 80 ریال

 

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت :  خرید، اجاره و صلح در خصوص املاک و مستغلات، اجرای پروژه های عمرانی و ساختمانی، احداث مجتمعهای گردشگری و کشت وصنعت در داخل و خارج از کشور، ارتقای کیفی املاک از طریق بهینه و بازسازی ، طراحی، اجرا و مدیریت بر اراضی کشاورزی و مجتمعهای تجاری، مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی


نشانی دفتر :   تهران, فلکه دوم صادقیه ,ابتدای بلوار فردوس ,بیست متری ولیعصر , خیابان شهید ظرافتی ,پلاک 20 ,طبقه سوم


نشانی امور سهام : تهران, فلکه دوم صادقیه ,ابتدای بلوار فردوس ,بیست متری ولیعصر , خیابان شهید ظرافتی ,پلاک 20 ,طبقه سوم


تلفن امور سهام :   46100801 ,46100805 -021 


وب سایت :    www.omranshahed.com


سال مالی :    12/29

    لینک کوتاه: