خصدرا – صنعتی دریایی ایران

خصدرا – صنعتی دریایی ایران

 

• معرفی شرکت

شرکت صنعتی دریایی ایران (صــدرا) با هدف ساخت و تعمیر کشتی در سال 1347 در بوشهر با تعمیر و ساخت انواع شناورهای دریایی فعالیت خود را آغاز نمود. شرکت درحال حاضر مجهز به جامع ترین و کامل ترین امکانات جهت طراحی، مهندسی، ساخت، حمل و نصب انواع سازه ها و شناورها است.

این مجموعه دارای کارخانه ها و تجهیزات دریایی در بوشهر و مازندران می باشد که خدمات لازم و وسیعی را در خلیج فارس و دریای خزر تامین می نمایند. شرکت صدرا با تلاش مستمر در جهت ارتقای سطح تکنولوژی با رعایت استانداردهای بین المللی، در سال 1376 موفق به اخذ گواهیـنامه ایزو 9001 در زمینه های طـراحی، سـاخت و نصب تاسیسات فـرا ساحلی نـفت و گـاز، کشتی سازی، ساخت پایانه های نفتی، بندرگاه ها، حفاظت ساحلی و پل گردیده، و متعاقب آن گواهینامه های بین المللی ISO 9001 : 2008 ،ISO 14001: 2004 و OHSAS 18001 : 2007 را اخذ نموده است.

واحدهای مهندسی صدرا مستقر در دفتر مرکزی، کارخانه های بوشهر و کارخانه دریای خزر برای ارائه خدمات مهندسی در زمینه طراحی پایه، مقدماتی و تفصیلی و همچنین خدمات مهندسی ساخت برای انواع کشتی ها، تاسیسات فـراساحلی نفت و گاز، بنـدرسازی و پروژه های زیربنایی سازماندهی شده اند و به سیستم های مدرن سخت افزاری و نرم افزاری مجهز می باشند.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی خصدرا


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (خصدرا)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص خصدرا


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ آخرین مجمع عادی سالیانه: 1398/04/31

سود خالص به ازای هر سهم: 304 ریال
سود نقدی تصویب شده: صفر ریال

 

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت :  تأسیس کارخانجات کشتی سازی, تأسیسات، ماشین آلات و تجهیزات لازم در خشکی، دریا جهت طراحی، ساخت، تبدیل، تعمیر، نیمه شناور و خود ایستا, طراحی و ساخت و نصب خطوط دکل ها، پل های ارتباطی و انتقال نیرو در خشکی،و دریا و طراحی انواع مجتمع های پالایشی و لوله گذاری و طراحی و احداث مجتمع های بندر و داخل آب ساحلی


نشانی دفتر :   تهران، شهرک قدس، بلوار شهید دکتر دادمان، فاز 7، خیابان شفق، خیابان آفتاب، پلاک 2


نشانی امور سهام : تهران، شهرک قدس، بلوار شهید دکتر دادمان، فاز 7، خیابان شفق، خیابان آفتاب، پلاک 2


تلفن امور سهام :    83362000 (021)


وب سایت :   www.sadra.ir


سال مالی :    12/29

 

 

 

    لینک کوتاه: