غبشهر – صنعتی بهشهر

غبشهر – صنعتی بهشهر

 

• معرفی شرکت

شرکت صنعتی بهشهر با بیش از ۶۵ سال سابقه، قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت تولید روغن‌ها و چربی‌های خوراکی در ایران است. این شرکت با همکاری نیروهای متخصص و کارآزموده و بهره‌گیری از تکنولوژی به‌روز و پیشرفته و نیز آزمایشگاه‌های مدرن تحقیقاتی و کنترل کیفیت، انواع روغن‌های نباتی مخصوص آشپزی و قنادی با مصارف خانگی و صنف و صنعت را با بهترین کیفیت در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

از انواع محصولات شرکت میتوان از روغن‌های گیاهی خوراکی شامل روغن‌های مایع، روغن‌های مخصوص سرخ‌کردنی، نیمه جامد و روغن‌های مخصوص شیرینی‌پزی (شورتنینگ) نام برد.

شرکت صنعتی بهشهر در گذشته محصولات خود را با نام‌های تجاری گلنار، شاهپسند و بهار تولید می‌کرد و در حال حاضر، نام‌های تجاری لادن، بهار، بهارالماس و نسترن توسط این مجموعه تولید می‌شوند.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی غبشهر


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (غبشهر)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص غبشهر


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/01/21

سود خالص به ازای هر سهم: 282 ریال
سود نقدی تصویب شده: 150 ریال

 

زمانبندی پرداخت سود دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت :  موضوع اصلی شرکت عبارت است از تاسیس و بهره برداری از کارخانجات پنبه پاک کنی، روغنکشی، تصفیه روغن و سایر کارخانجات و تولید انواع محصولات از قبیل روغن، پنبه، لینتر، کنجاله. موضوع فرعی: تولید و خرید و فروش محصولات غذائی از قبیل انواع سس، قند، شکر، غلات، برنج، چای، ماکارونی، انواع رشته های خوراکی، آجیل، میوه خشک، آب میوه، انواع رب، انواع کمپوت و کنسرو، آب معدنی و بسته بندی و توزیع آنها و……


نشانی کارخانه : تهران، کیلومتر 8 جاده قدیم کرج، بین اتوبان آزادگان و سه راه تهرانسر، شرکت صنعتی بهشهر


نشانی امور سهام : تهران، کیلومتر 8 جاده قدیم کرج، بین اتوبان آزادگان و سه راه تهرانسر، شرکت صنعتی بهشهر


تلفن امور سهام :    63962509 (021)


وب سایت :    www.behshahr-ind.com


سال مالی :    09/30

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

    لینک کوتاه: