شفارس – صنایع شیمیایی فارس

شفارس – صنایع شیمیایی فارس

 

• معرفی شرکت

شرکت صنایع شیمیایی فارس در سال 1359 با سرمایه گذاری شرکای ایرانی شروع به فعالیت نمود. این شرکت با ایجاد گروه‌های متخصص متشکل از کارشناسان فنی و بازرگانی با تجارب چندین ساله، پس از تحقیق و بررسی‌های فراوان، با هدف برآوردن نیازهای داخلی و خارجی فعالیت خود را در زمینه تولید و فروش محصولات شیمیایی آغاز نمود و تا این لحظه روند رو به رشد خود را حفظ نموده است.

محصولات شرکت صنایع شیمایی فارس همگی دارای آرم و نشان کیفیت استاندارد می باشند. این شرکت همواره تلاش دارد تا با بهره‌گیری از کاملترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات در واحد کنترل کیفیت، دقیق‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات قابل رقابت با برترین محصولات خارجی را به مشتریان عرضه نماید. شرکت شیمیایی فارس آمادگی دارد با ارسال نمونه محصولات و همچنین اعزام کارشناسان خود در محل پیشنهادی شما، به معرفی محصولات خود بپردازد.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی شفارس


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (شفارس)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص شفارس


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/4/12

سود خالص به ازای هر سهم: 9 ریال
سود نقدی تصویب شده: 50 ریال

 

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت :  اولین و بزرگترین تولید کننده مواد آلدئیدی در ایران تولید پودرهای قالبگیری ملامین فرمالدئید تولید پودرهای قالبگیری اوره فرمالدئید تولید فرمالین تولید چسب مایع صنعتی(اوره فرمالدئید) تولید پودر چسب(اوره فرمالدئید) تولیدUFC تولید پودر گلیزر تولید هاردنر تولید فوق روان کننده بتون تولید رزین MF تولید رزینUF


نشانی کارخانه :  فارس، زرقان، بلوار پاسداران، خیابان کارگر


نشانی امور سهام :  فارس، زرقان، بلوار پاسداران، خیابان کارگر


تلفن امور سهام :    2-32622141 (071)


وب سایت :    www.farschemical.com


سال مالی :    12/29

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

    لینک کوتاه: