سپاها – سیمان سپاهان

سپاها – سیمان سپاهان

 

• معرفی شرکت

شرکت سیمان سپاهان در سال 1348 به منظور تولید سیمان خاکستری تاسیس و در سال 1358 به بهره برداری رسید .

شرکت سیمان سپاهان با سه خط تولید و ظرفیت تولید 4،000،000 تن انواع سیمان یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیمان در کشور است و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات ، منطبق با استانداردهای جهانی محصولات خود را تولید و به بازار عرضه می نماید و سهم عمده از تامین سیمان های مورد نیاز طرح های عمرانی در کشور را بر عهده دارد. شرکت سیمان سپاهان عنوان صنعت برگزیده سبز کشور را به خود اختصاص داده و تنها تولید کننده سیمان های سرباره ای در کشور است.

شرکت سیمان سپاهان با اعتقاد به ایجاد تنوع محصول مطابق با نیاز مشتری و تولید سیمان های با کیفیت و بهره گیری از امکانات تجهیزاتی و آزمایشگاه مجهز و پتانسیل نیروی انسانی متخصص ، توان تولید 12 نوع سیمان شامل انواع سیمان پرتلند ، پرتلند سرباره ای ، آهکی ، پوزولانی و مرکب را دارا بوده و با توجه به سابقه طولانی در تولید انواع سیمان سرباره ای و مطالعات گسترده تحقیقاتی و کاربردی و کسب دانش فنی ،و بهره برداری از دپارتمان اختلات سیمان و سرباره، بعنوان اولین و تنها تولید کننده این نوع سیمان بر اساس استاندار ملی ایران و اروپا می باشد.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی سپاها


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (سپاها)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص سپاها


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/09/12

سود خالص به ازای هر سهم: 116 ریال
سود نقدی تصویب شده: 12 ریال

[ttmgafixednotif]

 

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1397/09/12

سود خالص به ازای هر سهم: 16 ریال
سود نقدی تصویب شده: صفر ریال


 

موضوع فعالیت : موضوع فعالیت شرکت سیمان سپاهان (سهامی عام ) طبق ماده 3 اساسنامه . تولید و فروش انواع مختلف سیمان و مصالح ساختمانی مشتق از سیمان روباره . اکتشاف . استخراج و بهره برداری از معادن مرتبط . خرید و تحصیل و واگذاری اراضی . تاسیس یا تعهد سهام شرکت های جدید و خرید یا تعهد سهام شرکتهای موجود و بطور کلی هر نوع معاملات مالی و تجاری مربوط به موارد فوق می باشد .


نشانی دفتر :   تهران، خیابان وحید دستگردی شرقی (ظفر سابق)، پلاک 211


نشانی امور سهام : اصفهان، کیلومتر 24 اتوبان ذوب آهن، جاده اختصاصی شرکت سیمان سپاهان


تلفن امور سهام :   (داخلی 5-224)   52454471 (031)


وب سایت :   www.sepahancement.com


سال مالی :    06/31

    لینک کوتاه: