سخاش – سیمان خاش

سخاش – سیمان خاش

 

• معرفی شرکت

شرکت سیمان خاش، قدیمی ترین کارخانه تولید سیمان در منطقه جنوب شرقی ایران، استان سیستان و بلوچستان است که از سال ۱۳۷۴ به بهره برداری رسیده است.

این شرکت علیرغم قرار گرفتن در یکی از نقاط محروم کمتر توسعه یافته، با تدوین برنامه استراتژیک جهت توسعه بازارهای فروش محصولات خود در سطح کشور و بازارهای جهانی و کشف و نفوذ در بازارهای جدید، در سال ۱۳۸۶ نسبت به اجرای طرح افزایش ظرفیت تولید از ۲۰۰۰  تن به ۲۶۰۰ تن کلینکر در روز اقدام و در حال حاضر توانائی تولید و تحویل روزانه 3000 تن انواع سیمان را داراست.

شرکت سیمان خاش با بهره گیری از توان اجرائی نیروهای متخصص و متعهد بومی، استفاده از معادن غنی و سرشار خود واقع در دامنه کوه تفتان و در اختیار داشتن تجهیزات و دستگاههای تولید مطابق با تکنولوزیهای روز دنیا، توانائی تولید انواع سیمانهای مورد نیاز پروژه های ساختمانی و طرح های عمرانی را داراست.

این شرکت با در اختیار داشتن آزمایشگاهای مجهز به آخرین تکنولوژیهای روز دنیا و با اخذ تائیدیه رسمی از سازمانهای استاندارد ملی و بین المللی، قادر به تولید انواع سیمانهای تیپ، ترکیبی و پودر پوزولان طبیعی میباشد.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی سخاش


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (سخاش)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص سخاش


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1399/02/07

سود خالص به ازای هر سهم: 3884 ریال
سود نقدی تصویب شده: 4300 ریال

 

[ttmgafixednotif]

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/02/17

سود خالص به ازای هر سهم: 1822 ریال
سود نقدی تصویب شده: 1400 ریال

 

زمانبندی پرداخت سود دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹


 

موضوع فعالیت :  تولید و فروش محصولات مرتبط با فرآیند تولید در کارخانجات سیمان شامل انواع سیمان ، کلینکر و محصولات مرتبط ، ایجاد شرکت حمل و نقل و ساخت قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات و تهیه مصالح ساختمانی


نشانی دفتر :   تهران – خیابان سهروردی شمالی – اندیشه 2 (شهید حمید قدس) – پلاک 69


نشانی امور سهام : تهران – خیابان سهروردی شمالی – اندیشه 2 (شهید حمید قدس) – پلاک 69


تلفن امور سهام :   88427089 (021)


وب سایت :   www.khashcement.com


سال مالی :    12/29

 

 

    لینک کوتاه: