غناب – روغن نباتی ناب

غناب – روغن نباتی ناب

تاریخچه فعالیت :

شرکت صنعتی ناب (سهامی عام) در تاریخ 1352/7/2 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران با نام شرکت سهامی خاص کارخانجات تولیدی روغن نباتی ناب تحت شماره 17599 و شناسه ملی 10100614570 به ثبت رسید.

به استناد حکم شماره 314850 مورخ 1358/12/23 وزارت صنایع و معادن , شرکت مشمول بند ” ج ” قانون حفاظت و توسعه صنایع ایران شناخته شد و از تاریخ 1358/12/25 اداره امور آن به سازمان صنایع ملی ایران واگذار گردید. به استناد حکم شماره 4462 مورخ 1364/4/31 دادگاه انقلاب اسلامی تهران، سهام خانواده شایان (98.5 درصد از سهام شرکت) توسط بنیاد مستضعفان و جانبازان مصادره شد . اداره امور شرکت کماکان توسط سازمان صنایع ملی ایران صورت میگرفت .

در اجرای سیاست واگذاری شرکتهای دولتی و تحت پوشش ,سهام بانک صنعت و معدن و بنیاد مستضعفان و جانبازان جمعاً به میزان 96.6 درصد سهام شرکت روغن نباتی ناب به شرکت توسعه صنایع بهشهر ( سهامی عام ) انتقال یافت و اداره امور شرکت بطور رسمی از مرداد سال 1372 توسط مدیران منتخب شرکت آغاز گردید.

طبق مصوبه جلسه مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام  روغن نباتی ناب مورخ 1374/7/10 نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد. نام آن به شرکت صنعتی ناب تغییر یافت و اساسنامه جدید شرکت به تصویب رسید. در همان سال در سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذیرش شد. شرکت در حال حاضر جزو شرکتهای ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار می باشد.

در پی نقل و انتقالات سهام تا تیر ماه 1380 کل سهام شرکت توسعه صنایع بهشهر واگذار گردید. ترکیب سهامداران همراه تغییر و مدیریت شرکت از پوشش توسعه صنایع بهشهر خارج شد و به سهامداران جدید منتقل گردید.

در تاریخ 1382/10/13 بموجب صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام نام شرکت, به شرکت گروه صنعتی ناب (سهامی عام) تغییر یافت.


موضوع فعالیت :

فعالیت های شرکت روغن نباتی ناب به شرح زیر هستند :

ایجاد و تاسیس و بهره برداری از کارخانجات روغنکشی و تصفیه روغن نباتی, قوطی سازی و چاپ فلزات, صابون سازی

خرید و واردات ماشین آلات و تجهیزات مربوطه

خرید و فروش, تهیه و توزیع, تولید و واردات و صادرات کلیه اقلام بازرگانی خصوصاً در زمینه صنایع غذایی

اعطای نمایندگی داخلی و خارجی

سرمایه گذاری مستقیم و غیر مستقیم در طرحهای مرتبط با موضوع شرکت و سایر فعالیتهای اقتصادی در داخل و خارج از کشور اعم از تولیدی ، صنعتی و بازرگانی و خدماتی، رفاهی و ایجاد و تاسیس مجتمع های فرهنگی و آموزشی و تفریحی

اجرای کلیه پروژه های ساختمانی و سایر فعالیتهای مرتبط

تولید انواع محصولات از قبیل روغن نباتی،پنبه,کنجاله,صابون و غیره

انجام هر گونه سرمایه گذاری و خرید سهام سایر شرکتهای تولیدی و جاری

*شرکت در حال حاضر فاقد فعالیت می باشد لیکن مطابق برنامه هیئت مدیره و استراتژی تعریف شده جهت استفاده از داراییها و پتانسیل برند شرکت، هیئت مدیره قصد راه اندازی مجدد کارخانه با تغییر در ماشین آلات و محل کارخانه طبق برنامه زمان بندی تعریف شده را دارد.


آدرس : تهران – تهرانپارس خ جشنواره پلاک 9

تلفن تماس(غناب) : 02177784443

وب سایت : http://www.tsetmc.com

    لینک کوتاه: