ختور – رادیاتور ایران

ختور – رادیاتور ایران

 

• معرفی شرکت

شرکت رادیاتور ایران در سال 1341 با ظرفیت تولید سالانه 15 تا 30 هزار قطعه به عنوان اولین واحد صنعتی تولید کننده رادیاتور در کشور تـاسیس شـد.

در حـال حـاضر شـرکت رادیاتور ایران بـا بیش از نیـم قــرن تجـربه بـه عنـوان بزرگترین تولید کننده رادیاتور خودرو و با بهره گیری از امکانات پیشرفته و نیروی انسانی متخصص یکی از بزرگترین تولید کنندگان مبدل های حرارتی در خاورمیانه با سرمایه ای بالغ بر 300 میلیارد ریال و خطوط تولیدی به مساحت 15000 مترمربع و دیگر بخش ها از قبیل آزمایشگاه ها، انبارها، تحقیقات، بازرگانی، اداری و مالی با مساحتی بالغ بر 31000 مترمربع می باشد.

شرکت با داشتن دانش طراحی و فنی، تجهیزات پیشرفته و متخصصین مجرب در حوزه طراحی و ساخت، تولید کننده انواع رادیاتورهای خودرو سبک و سنگین (آلومینیومی، مسی- برنجی) و سیستم های خنک کننده از بخاری اتومبیل تا مبدل های عظیم حرارتی برای صنایع مختلف، اویل کولر، مبدلهای آلومینیومی فشار قوی، اکسپندی، شبکه های جایگزین و قطعات رادیاتور برای شرکتهای خودروساز و بازار قطعات یدکی می باشد.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی ختور


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (ختور)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص ختور


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/04/02

سود خالص به ازای هر سهم: 391 ریال
سود نقدی تصویب شده: 40 ریال

 

زمانبندی پرداخت سود دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹(اصلاحیه)

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت :    تولید کننده انواع رادیاتور خودرو های سبک و سنگین (آلومینیومی، آلومینیومی اکسپندی، مسی – برنجی و استیل)، مبدل های حرارتی صنعتی، اویل کولر، مبدل های آلومینیومی فشارقوی، اواپراتور، کندانسور، مجموعه کولر خودرو و شبکه های جایگزین


نشانی کارخانه :   تهران – کیلومتر 15 جاده قدیم کرج


نشانی امور سهام : خیابان وحید دستگردی (ظفر) حدفاصل خیابان شمس تبریزی و خیابان نفت شمالی پلاک 162 طبقه اول


تلفن امور سهام :     22908759 021


وب سایت :   www.irradiator.com


سال مالی :    12/29

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

    لینک کوتاه: