دلقما – دارویی‌ لقمان‌

دلقما – دارویی‌ لقمان‌

 

• معرفی شرکت

شرکت دارویی و بهداشتی لقمان با سابقه قریب به نیم قرن، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع محصولات دارویی در ایران (تهران) می باشد. محصولات این شرکت شامل بیش از 130 مورد در اشکال مختلف دارویی از قبیل قرص، کپسول، ویال، شربت، سوسپانسیون، ساشه و … در گروههای آنتی بیوتیک ( گروههای ماکرولید ، سفالوسپورین ، بتالاکتام ، پنم ها ) و غیر آنتی بیوتیک می باشد.
شرکت دارویی و بهداشتی لقمان با تکیه بر نیروی متخصص و ماشین آلات مدرن، محصولات خود را با رعایت کامل اصول GMP تولید مینماید، فرمولاسیون محصولات در این شرکت به وسیله پیشرفته ترین و دقیق ترین روشهای آزمایشگاهی مورد تایید و کنترل کامل قرار میگیرد و نتیجه آن کیفیت بسیار بالای داروی ساخته شده با حفظ خصوصیات شیمیایی مواد و اثربخشی مناسب است که قابل قیاس با نمونه های تجاری خارجی است.

چشم انداز شرکت: ما برآنیم تا با به کارگیری نیروهای متخصص و بهره گیری از فناوری روز دنیا و همچنین با افزایش درک نیازهای جامعه، فعالیت های خود را در زمینه نوآوری و تولید محصولات با کیفیت توسعه دهیم و با حضور گسترده تر در بازارهای داخلی و خارجی، در جهت کسب موقعیت برتر تلاش نماییم.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی دلقما


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (دلقما)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص دلقما


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1399/4/12

سود خالص به ازای هر سهم: 1949 ریال
سود نقدی تصویب شده: 600 ریال

 

[ttmgafixednotif]

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/4/27

سود خالص به ازای هر سهم: 166 ریال
سود نقدی تصویب شده: 33 ریال


 

موضوع فعالیت :  ایجادوتاسیس کارخانجات ولابراتوارهایی به منظورتهیه و تولیدمواداولیه داروئی ساخت وبسته بندی انواع محصولات داروئی ،شیمیایی لوازم درمانی،بهداشتی،آرایشی


نشانی کارخانه : تهران، کیلومتر 10 جاده مخصوص کرج


نشانی امور سهام : تهران، کیلومتر 10 جاده مخصوص کرج


تلفن امور سهام :    3-44504121 (021)


وب سایت :    www.loghmanpharma.com


سال مالی :    12/29

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

 

    لینک کوتاه: