درهآور – دارویی ره آورد تامین

درهآور – دارویی ره آورد تامین

 

• معرفی شرکت

شرکت دارویی ره آورد تأمین تولیدکننده هوموپلیمرهای وینیل پیرولیدون (PVP) و مشتقات آنها در ایران و خاورمیانه است که از سال 1383 تولیدات خود را به بازار عرضه کرده است. تولید ماده پلی وینیل پیرولیدون(PVP) نخستین بار در کشور در سال 1381 به صورت آزمایشی آغاز گردید.

در حال حاضر با توجه به ارتقاء کمی و کیفی این ماده کلیه شرکتهای دارویی و غیردارویی را تحت پوشش خود قرار داده است و کشور را از واردات این ماده بی نیاز و به مرز خود کفایی رسانده است. همچنین با توجه به تولید این ماده با کیفیت بسیار مطلوب هم اینک این شرکت رقیب جدی محصولات مشابه خارجی به ویژه کشورهای اروپایی محسوب می گردد و گام های موثری نیز جهت صادرات این ماده به اقصی نقاط دنیا صورت پذیرفته است.

گونه های مختلف PVP به خاطر خاصیت های ویژه و قابلیت حل شدن در بیشتر حلال ها و آب به شکل گسترده ای در صنایع دارویی بعنوان بایندر قرص، تهیه انواع ژل دارویی، آرایشی و بهداشتی و ماده اولیه تولید بتادین و در سایر صنایع نظیر شوینده ها، نوشیدنی ها، رنگ، رزین و … کاربرد دارند.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی درهآور


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (درهآور)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص درهآور


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1399/03/19

سود خالص به ازای هر سهم: 797 ریال
سود نقدی تصویب شده: 760 ریال

 

[ttmgafixednotif]

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/02/26

سود خالص به ازای هر سهم: 332 ریال
سود نقدی تصویب شده: 250 ریال


 

موضوع فعالیت :  1- تولیدو بسته بندی اشکال مختلف دارویی ،مواد اولیه دارویی،شمیایی، آرایشی ، بهداشتی ،ملزومات دارویی ،انواع فرآورده های نانو ، صنعتی وسایر محصولات مشابه. 2- تهیه وتامین کلیه موادووسایل،دستگاه هاو ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز از داخل و خارج از کشور.


نشانی دفتر : تهران، اشرفی اصفهانی، بالاتر از پل همت، کوچه طباطبایی، ساختمان قائم، واحد 5 و 6 و 7


نشانی امور سهام : مرکزی، ساوه، شهر صنعتی کاوه، انتهای خیابان هجدهم


تلفن امور سهام :    42346477 (086)


وب سایت :    www.rtpvp.com


سال مالی :    12/29

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

 

    لینک کوتاه: