دسانکو – داروسازی سبحان انکولوژی

دسانکو – داروسازی سبحان انکولوژی

 

• معرفی شرکت

داروسازی سبحان انکولوژی اولین شرکت تولید کننده فرآورده های تزریقی ضد سرطان در خاورمیانه می باشد، تجهیز و راه اندازی خط تولید پیچیده ی این شرکت نیازمند سرمایه گذاری سنگین بوده است. این عامل شرکت سبحان انکولوژی را قادر می سازد تا خود را به عنوان نخستین ارائه دهنده و تولید کننده داروهای ضد سرطان تزریقی در ایران و منطقه معرفی نماید. این شرکت با استفاده از آخرین فناوری های موجود از نظر طراحی و ماشین آلات تاسیس گردیده و طراحی آن مطابق با استانداردهای cGMP, EMA وWHO می باشد.

شرکت داروسازی سبحان انکولوژی، به عنوان پیشگام و نوآور در صنعت داروسازی ایران، قول داده که نیازهای بیماران را برآورده کند و از امید آن ها برای بهبود سلامت شان مراقبت کند، از زندگی آنها حفاظت کرده و راه حل های نوآورانه ارائه دهد. شرکت داروسازی سبحان انکولوژی با افزایش رو به رشد نمونه کارها و تقویت حضور بین المللی، اطمینان حاصل خواهد کرد که بیماران دسترسی بیشتری به طیف گسترده ای از داروهای حیاتی با قیمت مناسب داشته باشند. ما زنده ­ایم تا رویاهای بیماران زنده بمانند.  ما امید را زنده نگه می داریم

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی دسانکو


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (دسانکو)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص دسانکو


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1399/04/10

سود خالص به ازای هر سهم: 154 ریال
سود نقدی تصویب شده: 140 ریال

 

[ttmgafixednotif]

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/03/07

سود خالص به ازای هر سهم: 131 ریال
سود نقدی تصویب شده: 120 ریال

 

زمانبندی پرداخت سود دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹(اصلاحیه)


 

موضوع فعالیت :  تحقیق،توسعه،پیشبرد،ساخت محصولات داروئی و یا شیمیایی به طور مستقیم یا از طریق اشخاص ثالث ، تولید ، خرید ، معاوضه ، واردات ، فروش ، پخش ، صادرات ، بازاریابی و تجارت به هر طریقی نسبت به محصولات از جمله فرآورده های انکولوژی ، فرآورده های بیولوژیک ، فرآورده های حوزه سلامت ، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی ، مکمل غذائی و داروئی ، اجناس ،کالا و مال التجاره های داروئی و شیمیایی.


نشانی کارخانه : گیلان، رشت، شهر صنعتی رشت، بلوار صنعت 2، خیابان سوم


نشانی امور سهام : تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، خیابان آویز، پلاک 5


تلفن امور سهام :   (داخلی 365) 83879000 (021)


وب سایت :    www.sobhanoncology.com


سال مالی :    12/29

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

 

    لینک کوتاه: