دامین – داروسازی‌ امین‌

دامین – داروسازی‌ امین‌

 

• معرفی شرکت

شرکت داروسازی امین در سال 1363 تاسیس گردید. مساحت شرکت 32 هکتار است که حدود 20 هکتار آن به فضای سبز اختصاص یافته و بالغ بر 30 هزار متر مربع شامل ساختمانهای تولید / آزمایشگاههای کنترل کیفیت، تحقیقات ، انبارها ، دپارتمان های مسئول فنی ، تضمین کیفیت  ، آموزش و … می باشد.

خطوط تولید شامل بخش های جامدات و مایعات خوراکی بوده و در حال حاضر بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون واحد اشکال داروئی( شامل قرص­های ساده و روکشدار، کپسول های Hard، Soft، قطره­ های خوراکی، شربت و سوسپانسیون) به ارزش تقریبی 40 میلیون دلار تولید و عرضه می­گردد.

با برنامه ریزی مدون هر سال خطوط تولید اعم از ساختمانی، هواساز ها( تاسیسات)، دستگاهها و ماشین آلات ، به روز رسانی شده و دارای گواهی نامه های GMPمعتبر می­باشند.

به لحاظ حفظ کیفیت و شرایط ساخت و بسته بندی در حد مطلوب، جزو یکی از بزرگترین شرکتهای تولید قراردادی Contract Manufacturing کشور بوده به طوری که 25% فعالیت های شرکت برای این امر اختصاص دارد و بیش از 30 شرکت خارجی و داخلی معتبر با ما همکاری دارند.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی دامین


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (دامین)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص دامین


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1399/03/20

سود خالص به ازای هر سهم: 949 ریال
سود نقدی تصویب شده: 250 ریال

 

[ttmgafixednotif]

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/03/08

سود خالص به ازای هر سهم: 685 ریال
سود نقدی تصویب شده: 250 ریال

 

زمانبندی پرداخت سود دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹


 

موضوع فعالیت :  1- ایجاد و تاسیس کارخانجات بمنظور تهیه و توزیع انواع مواد اولیه و فراورده های داروئی ، آرایشی و بهداشتی ، کیت های آزمایشگاهی ، قطعات و لوازم پلاستیکی مربوط به بسته بندی . 2- وارد نمودن مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات صنعتی و تاسیساتی و قطعات یدکی مورد نیاز و همچنین واردات داروهای ساخته شده و محصولات آرایشی و بهداشتی . 3- فروش محصولات در داخل کشور و صادرات آنها به خارج کشور . 4- مشارکت در سایر شرکتها از طریق تاسیس یا تعهد خرید سهام شرکتهای در شرف تاسیس یا خرید و تعهد خرید سهام شرکتهای موجود . 5- انجام کلیه عملیات و فعالیتها و معاملات مالی و تجاری و صنعتی که بطور مستقیم و یا غیر مستقیم به تمام یا هر یک از موضوعات مشروحه فوق مربوط باشد .


نشانی دفتر : تهران، مرزداران، خیابان ابوالفضل، روبه روی کوچه بوستان هفتم غربی، پلاک 4، طبقه 2


نشانی امور سهام :  اصفهان، شهرستان فلاورجان، بخش پیربکران، مقابل شهر بهاران


تلفن امور سهام :    37252883 – 37480170 (031)


وب سایت :    www.aminpharma.com


سال مالی :    12/29

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

 

    لینک کوتاه: