داوه – داروسازی آوه سینا

داوه – داروسازی آوه سینا

 

 

• معرفی شرکت
شرکت داروسازی آوه سینا تولید کننده اشکال دارویی جامد است. این شرکت از تاریخ تاسیس آن در سال ۱۳۸۲ انواع محصولات خود را به مشتریان داخلی و خارجی عرضه مینماید. امور نظارتی، بازاریابی و فروش و دیگر امور اداری در دفتر مرکزی تهران و پژوهش و پردازش فرمولاسیون در ازمایشگاه های تهران صورت می پذیرند. مدیریت مواد، تولید و کنترل کیفیت و ضمانت کیفیت در دو کارخانه مجزا در شهر صنعتی کاوه واقع در ساوه در ۹۰ کیلومتری جنوب تهران انجام می شوند.

شرکت داروسازی آوه سینا در سال ۱۳۹۵ توسط معاونت پژوهش و پردازش نهاد ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان شناخته شده است. کسب این رتبه بر اساس پیشینه ممتاز آوه سینا در امر پژوهش و پردازش می باشد. مقالات متعدد در نشریات علمی و ثبت اختراع های بین المللی شاهدی بر این مدعا هستند.
این شرکت در سال ۱۳۹۴ موفق به دریافت جایزه تکنولوژی-کیفیت (Technology-Quality Award) در صنایع دارویی از اتحادیه ی اروپا (ICS GROUP)  گردید.

مهمترین وجه تمایز این شرکت با سایر شرکتهای داروسازی داخلی میباشد و متشکل از تیم های پژوهش-پردازش شامل شیمیدانان با مدارک دکترا و فوق لیسانس، دکتری داروسازی به همراه تیم پشتیبانی‌ کارکنان فنی شامل مهندسان شیمی، مکانیک و الکترونیک است.

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی داوه


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (داوه)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص داوه


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/4/15

سود خالص به ازای هر سهم: 361 ریال
سود نقدی تصویب شده: 40 ریال

 

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت :  تهیه و تولید بسته بسته بندی توزیع و فروش داخلی و صادرات انواع داروهای مجاز شیمیایی و کلیه کالاهای مجاز بازرگنی احداث و بهره برداری کارخانجات تولیدی و صنعتی مورد نیاز واردات مواد اولیه و ماشین آلات تولیدی و صنعتی فرآورده های داروی وشیمیایی


نشانی کارخانه : تهران، یوسف آباد، خیابان جهان آرا، خیابان 23، پلاک 8


نشانی امور سهام : تهران، یوسف آباد، خیابان جهان آرا، خیابان 23، پلاک 8


تلفن امور سهام :    88497289 (021)


وب سایت :    www..avicenna.ir


سال مالی :    12/29

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

 

    لینک کوتاه: