خیمن - ایمن خودرو شرق

Excerpt This Content:

خیمن – ایمن خودرو شرق تاریخچه : شرکت ایمن خودرو شرق ( سهامی عام ) به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده قطعات خودرو در اردیبهشت 1376 تحت شماره 11875 به ثبت رسید. این شرکت(خیمن) با توجه به اهداف و برنامه ها و سیاست های تعیین شده توسط هیأت مدیره، ابتدا ساخت و مونتاژ […]

خیمن – ایمن خودرو شرق

تاریخچه :

شرکت ایمن خودرو شرق ( سهامی عام ) به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده قطعات خودرو در اردیبهشت 1376 تحت شماره 11875 به ثبت رسید.

این شرکت(خیمن) با توجه به اهداف و برنامه ها و سیاست های تعیین شده توسط هیأت مدیره، ابتدا ساخت و مونتاژ کمربند ایمنی پژو 405 را آغاز نمود و به تبع آن موفق به اخذ پروانه بهره برداری به شماره 35018 مورخ 1377/3/2 گردید . در راستای افزایش ظرفیت تولید مورخ 1384/8/28 و پروانه بهره برداری به شماره 3/19290 جهت انواع  خودرو، قطعات پلاستیکی تزریقی و پرسی خودرو اخذ گردید.

ایمن خودرو شرق در زمینی به وسعت بیش از 7000 متر مربع در کیلومتر 12جاده آسیایی مشهد واقع شده و دارای حدود 3000 متر مربع زیر بنا (حدود 2400 متر مربوط به مونتاژ، قطعه سازی، انبارها، قالب سازی، آزمایشگاه و مابقی ساختمان های اداری) میباشد.

آدرس سایت شرکت ایمن خودرو شرق، www.spm.co.ir می باشد.


فعالیت :

شرکت ایمن خودرو شرق در راستای توسعه بازارهای داخلی طراحی و تولید ایربگ های راننده و سرنشین را با مشارکت شرکتهای اروپایی و آسیایی از سال 1386 آغاز نمود . هم اکنون ایربگ خودروهای سمند – پژو پارس و 405 – پژو 206 – رانا – دنا و ایربگ پراید را تولید می کند.

سایت بینالود در تاریخ 1394/2/27 افتتاح شد و مونتاژ ایربگ راننده و کلاک اسپریگ دو سیم که راه اندازی خطوط مونتاژ انها توسط پیمانکاران خارجی صورت گرفت، آغاز گردید.

1.ایجاد، تاسیس، اداره و بهره برداری از کارخانجات و همچنین تولید، توزیع ، فروش، صادرات و واردات کمربند ایمنی انواع خودرو و اجزا تشکیل دهنده آن و انجام خدمات فنی و مهندسی، طراحی، ساخت و تولید انواع قطعات خودرو و مشاوره در نصب و راه اندازی دستگاه های صنعتی و کلیه خدمات جانبی آن؛
2.دایرکردن فروشگاه و تعمیرگاه برای فروش، نصب و تعمیر محصولات شرکت؛

3.انجام کلیه امور تجاری، بازرگانی از قبیل خرید، فروش، واردات، صادرات کالاها اعم از ماشین آلات، ابزار آلات، لوازم یدکی، مواد اولیه و ملزومات و قطعات یدکی اتومبیل، توزیع و پخش آنها و بطور کلی انجام کلیه عملیات تجاری که بطور مستقیم یا غیر مستقیم با کالاهای مذکور ارتباط داشته باشند؛

4.اخذ نمایندگی از شرکت ها و کارخانجات داخلی و خارجی جهت خرید و فروش کالاهای آنها؛
5.مشارکت و سرمایه گذاری در سایر شرکت ها و انجام کلیه عقود اسلامی؛
6.اخذ وام و تسهیلات از اشخاص و شرکت ها و اعطای وام و تسهیلات به آنها.

محصولات :

* انواع کمربند ایمنی شامل: کمربند ران – کمربند شانه ای –  کمربند ایمنی سه نقطه ای – کمربند پیش کشنده
* انواع ایربگ یا کیسه هوا


مدیر عامل : محمد حسین قدمیاری

نشانی دفتر : مشهد کیلومتر 12 بزرگراه آسیایی سه راه فردوسی انتهای کوچه سرم سازی ثامن

نشانی امور سهام(خیمن) : مشهد کیلومتر 12 بزرگراه آسیایی سه راه فردوسی انتهای کوچه سرم سازی ثامن

حسابرس : موسسه حسابرسی وانیا نیک تدبیر

سرمایه : 300000000000

مدیر مالی : سید محمد دانش پایه

شناسه ملی : 10380275706