غدام – خوراک دام‌ پارس

غدام – خوراک دام‌ پارس

 

• معرفی شرکت

شرکت خوراک دام پارس به عنوان اولین تولیدکننده خوراک دام و طیور جهت تامین نیاز صنعت دام و طیور کشور در سال 1345 توسط مرحوم دکتر رحیمیان (پدر صنعت خوراک دام و طیور ایران) تاسیس و فعالیت خود را با ظرفیت بیش از 600 تن در روز تولید انواع خوراک بصورت پلت، کرامبل و مِش آغاز نمود.

پس از 50 سال تجربه موفق در تولید انواع خوراک دام، طیور، اسب، حیوانات آزمایشگاهی و خانگی، در جریان یک توسعه متوازن و پایدار این شرکت تحقیقات خود را در زمینه فرمولاسیون جدید جهت ساخت انواع محصولات آغاز نمود.

در حال حاضر این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکننده های خوراک پلت در کشور بوده که با بهره مندی از توانمندی مدیران، کارشناسان و کارکنان صدیق خود و با اتکاء به تجارب گسترده ای که در طول 50 سال فعالیت مستمر همراه با کسب رضایت مشتریان برایش حاصل گردیده، به جایگاه رفیعی در عرصه تولید انواع خوراک دام و طیور دست یافته است. 

 


• نمودار قیمتی :

 

نمودار قیمتی غدام


• سود خالص و سود نقدی هر سهم (غدام)

 

نمودار سود نقدی و سود خالص غدام


• تاریخ و سود مجمع

تاریخ مجمع عادی سالیانه: 1398/01/21

سود خالص به ازای هر سهم: 1939 ریال
سود نقدی تصویب شده: 500 ریال

 

زمانبندی پرداخت سود دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۹/۳۰(اصلاحیه)

[ttmgafixednotif]


 

موضوع فعالیت :  تاسیس و سرمایه گذاری در کارخانجات تولیدی به منظور تهیه وتولید خوراک و داروی دام وطیور و آبزیان و سایر حیوانات و گوشت و تخم مرغ و فروش آن و همچنین صدور تولیدات شرکت وواردات ماشین آلات و قطعات یدکی و مواد اولیه و سایر لوازم مورد نیاز برای فعالیتهای فوق و انجام سایر عملیات بازرگانی مجاز و مربوط به فعالیت شرکت اعم از خرید وفروش ذرت و …


نشانی کارخانه :  تهران، کیلومتر 10 بزرگراه لشکری(جاده مخصوص کرج)


نشانی امور سهام :  تهران، خیابان توحید، پلاک 29


تلفن امور سهام :      5-66925014 (021)


وب سایت :    www.parsfeedco.com


سال مالی :    09/30

 

صفحه نماد در tsetmc

 

 

    لینک کوتاه: