تاثیر هوش مالی در بورس

تاثیر هوش مالی در بورس

همانطور که میدانید، بورس امروزه یکی از بخش های درآمدزایی در تمامی جهان به شمار می آید. تقریبا بیش از 90 درصد افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند نمیدانند که مهمترین بخش در سرمایه گذاری، هوش مالی در بورس است. از کودکی به ما این باور را داده اند که پول ریشه ی تمامی بدی هاست و این آموزش ها به طور کل غلط هستند. در واقع این عقاید شماست که باور شما را خواهند ساخت. سرمایه گذاری هایی که در بورس انجام می گیرند در واقع یکی از گزینه هایی است که شما می توانید با پول خود به پول برسید. هوش مالی در بورس از جمله مهمترین بخش هایی است که باید به آن دقت کنید.

 

هوش مالی در بورس

هوش مالی در بورس

 

هوش مالی در بورس یعنی چه؟

اینکه شما بدانید هوش مالی در بورس به چه معناست مهم ترین بخش است. هوش مالی در بورس به این معناست که شما به عنوان فردی که در این زمینه فعالیت می کند بتوانید بالا و پایین های بازار را بشناسید. معامله هایی که انجام می شوند را تحلیل کنید و در نهایت هم به نقطه ای که میخواهید دست پیدا کنید. شاید در اولین بخش باید بدانید که چرا خرید و فروش در این بخش برای عده بسیاری اهمیت دارد و به طور کل چرا بورس جز کارهای پرسود است. هوش‌مالی در بورس به این معناست که شما به معامله های بالقوه ای که وجود دارد از دید فروشنده نگاه کنید و ببینید که چرا این معامله باید برای شما سودآور باشد. شما باید به سهام خود به عنوان یک بخش کوچک از کسب و کار نگاه کنید.

در نهایت می توان گفت که اگر شما تمامی وظایف خود را به خوبی انجام دهید خواهید دید که سود این بازار از آنچه که تصور می کنید بسیار بیشتر است. شما حتی می توانید در پیش پا افتاده ترین معاملات هم سودهای کلان دریافت کنید.

هوش مالی در بورس بدین معناست که شما شرکتهایی که در آن ها سرمایه گذاری میکنید را بشناسید تا نسبت به اینکه در آینده چه اتفاقاتی ممکن است برای سهام این شرکت بیفتد آگاه باشید. زمانی که صحبت بر سر پول باشد، مخصوصا زمانی که پای معامله های گران قیمت به میان می آید، عده بسیاری از افراد می خواهند که به صورت کاملا محافظه کارانه در این بخش عمل کنند و حتی ممکن است که شکست بخورند یا سود کنند. هوش‌مالی در بورس در واقع به شما می گوید که چطور می توانید کار خود را به خوبی انجام دهید.

 

هوش مالی در بورس

هوش مالی در بورس

 

رابرت کیوساکی در مورد بورس چه می گوید؟

رابرت کیوساکی در کتاب پدر پولدار و پدر بی پول به صورت دقیق به این موضوع اشاره می کند. یکی از سخت ترین جنبه های تولید ثروت در واقع روراست بودن فرد با خودش است. ممکن است که شما در بازاری حضور داشته باشید که اطلاعات دیر به شما برسند و همین هم باعث می شود که شما دچار زیان شوید. افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند در واقع مانند موج سوارانی هستند که اگر یک موج را از دست بدهند میتوانند سوار بر موج دیگر شوند. این کار از نظر عده بسیاری از سرمایه گذاران غیرممکن و سخت است اما زمانی که وارد بازار شوند و محبوبیت های این بازار را ببینند درک خواهند کرد که چرا عده بسیاری به دنبال سهام هستند.

یکی از ترفند های کیوساکی در سرمایه گذاری این بوده که یک مبلغ قابل توجه از پول خود را برای خرید سهام شرکتی صرف می کرد که تصور می کرد این شرکت در حال دگرگونی است. هوش‌مالی در بورس هم می تواند به همین معنا باشد. اگر شما بتوانید تمامی شرکت هایی که رو به رو رشد هستند را شناسایی کنید خیلی آسان تر می توانید به هدف خود برسید. هوش‌مالی در بورس همچنین شامل دانستن این نکته هم می شود که قرار نیست بازار همیشه بر روال علاقه مندی و سود شما باشد. برخی اوقات ممکن است که بازار سهام با ضررهای بسیاری همراه شود و همین هم باعث می شود که عده بسیاری ریسک انجام آن را نداشته باشند. شما میتوانید هوش مالی در بورس را به صورت اکتسابی دریافت کنید و با کار کردن صحیح در بورس، به سود مورد نظر خود دست پیدا کنید.

    لینک کوتاه: