بیوگرافی کلود بیبر – Claude BEBEAR تاجر و سرمایه گذار موفق فرانسوی

بیوگرافی کلود بیبر

بیوگرافی کلود بیبر

بیوگرافی کلود بیبر | کلود بیبر (Claude BEBEAR) یک تاجر فرانسوی ، در حال حاضر رئیس افتخاری گروه AXA است .

کلود بیبر متولد 29 ژوئیه سال 1935 در دوردوگن ، دانش آموز درخشان Ecole Polytechnique در سال 1955 ، سپس دانشکده سواره نظام Saumur بود.

در سال 1958 ، او به موتوئل های سابق پیوست ، که در آن زمان توسط آندره سهوت آژارن ، یکی از دوستان پدرش به ریاست آن اداره می شدند. او اولین کار خود را در فرانسه بلکه در کانادا انجام داد و در اواسط دهه 1960 مسئولیت تأسیس یک شرکت تابعه کبک را بر عهده خواهد گرفت

.در سال 1975 پس از درگذشت مربی خود ، مدیر کل شرکت شد. در این لحظه است که او باید با جنبش اعتصابی شدید روبرو شود که بعداً وی را به سمت توسعه اجتماعی خود در شرکت بازگرداند.

در سال 1982 او اولین بیمه گر فرانسوی زمان ، درووت را خریداری کرد. این به دنبال کسب دستاوردهای بیشماری است که منجر به تولد گروه AXA در سال 1985 می شود. پس از کسب UAP در سال 1996 ، گروه AXA از بیمه شماره دو در فرانسه به شماره یک در اروپا منتقل شده است.

در دهه 1990 ، این گروه تصمیم گرفت تا با موج جدیدی از مالکیت از جمله انگلستان ، آلمان ، ایالات متحده یا ژاپن ، سلطه خود را بر جهان گسترش دهد و گسترش دهد.

وی در سال 2000 ریاست این گروه را از هانری دو کاستریس و رئیس هیئت نظارت در سال 2009 به عهده گرفت. او هم اکنون مقام افتخاری گروهی را که خود تأسیس کرده است ، به عهده دارد.

وی به عنوان فرمانده لژیون افتخار و افسر نظم ملی شایستگی منصوب شد. او مؤسسه حامی همبستگی ، با یک حرفه انسانی و اجتماعی و همچنین انستیتو مونتاژ ایجاد کرد.

    لینک کوتاه: