بیوگرافی ژان میشل آولاس – Jean-Michel AULAS سرمایه گذار و تاجر موفق فرانسوی

ژان میشل آولاسژان میشل آولاس (Jean-Michel AULAS) یک تاجر فرانسوی ، بنیانگذار و مدیرعامل CEGID (شرکت اروپایی مدیریت توسط Decentralized Computing) و همچنین رئیس باشگاه فوتبال المپیک لیون (Olympique Lyonnais) از سال 1987 است.

متولد 22 مارس در سال 1949 در رون ، وی لیسانس علوم کامپیوتر و مدرک اقتصاد را گرفت. در عین حال وی در رویدادهای مه 1968 نماینده اتحادیه دانشجویی UNEF و بازیکن هندبال در لشکر 2 ملی خواهد بود.

وی پس از تأسیس اولین شرکت رایانه ای خود ، CEGI ، در 19 سالگی ، وی موفق به مدیریت صحیح آن شد و باید دو سال بعد آن را به Cegos بفروشد. و در سال 1983 بود که او شرکت فعلی خود یعنی CEGID را در زمینه بسته های نرم افزاری مدیریت و حسابداری تخصصی ایجاد کرد .

کمتر از چهار سال از تأسیس آن ، این شرکت بیش از 1000 نفر را استخدام می کند و به تجارت عمومی می پردازد. و در سال 2004 ، CCMX ، رقیب اصلی خود را به دست می آورد.

اشتیاق او برای فوتبال از سال 1987 آغاز شد ، هنگامی که او رئیس المپیک لیون شد ، که با بدهی و بدهی در زمین های لشکر دوم تیم ملی ریخته می شود. در کمتر از 15 سال وی موفق شد باشگاه را در صحنه اروپا بلند کند و OL را به یازدهمین باشگاه ثروتمند دنیا تبدیل کند.

ژان میشل آولاس در آوریل 2009 ، شخصیت تجارت ورزشی دهه 1998-2008 انتخاب شده است.

    لینک کوتاه: